پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارمعرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش

اخبار هنری : هاعضای شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «موج» کیش معرفی و محورهای اصلی این رویداد نیز در جلسه شورا مطرح شد.

جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش در حالی برگزار شد که اعضای این شورا را جعفر صانعی مقدم، مجید برزگر، احسان عبدی پور، مهدی قربان پور، دکتر سعید پورعلی، رضا اردلان، مسعود رهبری و ابراهیم حصاری تشکیل می‌دهند.
در این جلسه که در دفتر محل دفتر تهران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، اعضای شورا به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای برگزاری هر چه بهتر این رویداد پرداخته و درباره بخش های مختلف جشنواره، چگونگی برگزاری اختتامیه، برگزاری تورهای هنری در ایام جشنواره و آسیب شناسی دوره های قبلی پرداختند.
سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت رعایت کیفیت حداکثری این رویداد گفت: در این دوره درصدد هستیم با تکیه بر تجربه و دانش فیلمسازان آگاه در عرصه فیلم کوتاه در عرصه ملی و بین المللی مباحث مربوط به موضوعات جشنواره شامل سفر و گردشگری و موضوع ویژه دریا در حوزه گردشگری، گام موثری برداریم .
وی افزود: همچنین در نظر داریم در چهارمین دوره برگزاری با اجرای متفاوتی از جشنواره و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، پذیرای مهمانان در اختتامیه این جشنواره باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: دوره سوم جشنواره فیلم «موج» کیش، در مجموع توانست تجربه‌ای توأم با توفیق و رضایت مخاطبان را به ارمغان آورد و این وظیفه‌ برگزارکنندگان این رویداد را در دوره چهارم سنگین‌تر می‌کند.
وی تاکید کرد: ادامه فعالیت دبیرخانه جشنواره پس از برگزاری مراسم اختتامیه، یکی از ملزومات است و مصوب شد این دبیرخانه در تمام روزهای سال، فعال و پویا باشد.
پورعلی با تاکید بر اینکه هدف از تمام جشنواره‌های منطقه آزاد کیش درنهایت کمک به اهداف توسعه منطقه است، سفر، گردشگری و به‌ویژه نگاه به قابلیت‌ها، زیبایی‌ها و اهمیت دریا را همچنان موضوع محوری جشنواره فیلم «موج» کیش عنوان کرد.
در این جلسه رضا اردلان رییس چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «موج کیش» نیز بیان کرد: در مقطع کنونی نگاه خلاقانه و ظریف فیلمسازان به مقوله سفر و دریا می تواند دریچه های جدیدی را روی گردشگری بگشاید و تجربه جدیدی فرا روی آیندگان قرار دهد.
چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش در قالب فیلم کوتاه بهمن‌ماه امسال با حضور فیلم‌های ایرانی و خارجی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط