جمعه, آوریل 19, 2024
خانهمعرفی فیلممعرفی فیلم : سریال کره ای ۱۰۰Days My Prince

معرفی فیلم : سریال کره ای ۱۰۰Days My Prince

اخبار هنری :

سریال شاهزاده صد روزه من

  • ژانر: اکشن، کمدی، تاریخی، عاشقانه
  • بازیگران: کیونگ سو دو، نام جی هیون، جو سونگ ها
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (یک فصل)
  • وضعیت سریال: با یک فصل به پایان رسیده است
  • میانگین امتیازات ۱۰۰Days My Prince در IMDB: ۷.۷

خلاصه داستان: لی‌یول، ولیعهد چوسان ناگهان ناپدید می‌شود. او بعد از صد روز همراه همسر جدیدش به قصر برمی‌گردد. هیچ‌کس نمی‌داند در این صد روز چه بلایی بر سر او آمده. همچنین لی‌یول از هویت واقعی همسرش خبر ندارد و قدم در دریای دردسر می‌گذارد.

به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا این سریال در بین سریال‌های شبکه کابلی درام‌های کره‌ای رتبه بالایی را کسب کرده است. رشد و نمو شخصیت‌ها، بازیگران جذاب و داستان گیرا. چندان جزئیات زیادی را فاش نکرده‌ام اگر بگویم در اکثر درام‌های کره‌ای، وقتی ازدواج نمادین یا سوری رخ می‌دهد درنهایت زن و مرد ناخواسته عاشق یکدیگر می‌شوند. زیباترین چیزی که در این نوع ازدواج‌ها نشان داده می‌شود، توسعه روابط بین آن‌ها و رشد شخصیتشان و نحوه نگه‌داری کردنشان از یکدیگر است. مثلاً اغلب در کی‌دراما افراد برای حفاظت از منافع یک شخص خاص دروغ می‌گویند اما لی‌یون از دروغ گفتن به همسرش حتی به قیمت بدنامی خودش و پدرزنش سر باز می‌زند.

این سریال با اینکه یک سریال تاریخی است روی موضوعات فساد، نابرابری، سیاست‌های کثیف، سوءاستفاده از قدرت و فرزندپروری صحیح تمرکز دارد. مشکلاتی که تفاوت چندانی با جامعه امروز کره جنوبی ندارند و هنوز معضل حساب می‌شوند. اگر طرف‌دار درام‌های تاریخی هستید این سریال حتماً باید در فهرست تماشای شما قرار بگیرد و اگر تاکنون از این ژانر چیزی ندیده‌اید بهتر است این سریال را با صحنه‌های اکشن با طعم عاشقانه، کمی کمدی و یک موش و گربه بازی سیاسی جذابش امتحان کنید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط