پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهمعرفی فیلممعرفی فیلم : مینی سریال The Undoing

معرفی فیلم : مینی سریال The Undoing

اخبار هنری :

سریال فروپاشی

  • بازیگران: نیکول کیدمن، هیو گرنت و ادگار رمیرز
  • خالق/کارگردان: سوزان بیر
  • سال پخش: ۲۰۲۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۶
  • میانگین امتیازات The Undoing در IMDB: ۷.۴

«هیچ چیز پنهان باقی نمی‌ماند.» گریس فریزر دقیقا همان زندگی‌ای را زندگی می‌کند که همیشه برای خودش آرزو داشت. او یک درمانگر موفق است، یک شوهر فداکار دارد و یک پسر جوان که در یکی از بهترین مدرسه‌های خصوصی نخبگان در شهر نیویورک تحصیل می‌کند. در عرض یک شب، یک شکاف بزرگ در زندگی او ایجاد می‌شود؛ یک مرگ وحشیانه، یک شوهر گم شده و به‌جای مردی که گریس فکر می‌کرد او را می‌شناسد، زنجیره‌ای از اتفاقات و آشکاری‌های وحشتناک رخ می‌دهد.

در پی این اتفاقات، گریس در فاجعه‌ی روز افزونی گیر میفتد که بسیار عمومی شده است و طوری او را به وحشت می‌اندازد که دیگر نمی‌تواند به توصیه‌های خودش هم عمل کند؛ او حالا باید زندگی قبلی خود را از بین ببرد و یک زندگی دیگر برای خودش و فرزندش درست کند. این مورد از بهترین مینی سریال های تاریخ، سبکی دلهره‌آور با المان‌های روانشناختی و اسرارآمیز دارد که براساس رمانی به نام You Should Have Known ساخته شده است؛ رمانی که در سال ۲۰۱۴ به قلم جین هانف کوریلتز منتشر شده است.

براساس آمار منتشر شده، این اولین مجموعه‌ی شبکه HBO است که هر هفته به میزان بیننده‌های آن افزوده می‌شد. همین موضوع باعث شد تا فروپاشی به پربیننده‌ترین سریال این شبکه در سال ۲۰۲۰ باشد. بااین‌حال، این مجموعه نقدها و نظرات متنوعی را از منتقدان گرفت؛ اکثر آن‌ها از بازی فوق‌العاده‌ی کیدمن و گرنت، فیلم‌برداری و طراحی تولید تعریف کردند. این در حالی بود که نسبت به نگارش فیلمنامه، سرعت پیش‌روی داستان و همچنین شخصیت‌پردازی‌ها انتقاداتی داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط