پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهمعرفی فیلممعرفی فیلم: نگهبانانی از دیرباز (The Old Guard‎)

معرفی فیلم: نگهبانانی از دیرباز (The Old Guard‎)

اخبار هنری:

کارگردان: جینا پرینس-بایدوود
بازیگران: شارلیز ترون، ماتیاس اسخونارتس، مروان کنزاری
امتیاز متاکریتیک: ۷۰

نگهبانانی از دیرباز یک اثر ابرقهرمانی فانتزی به کارگردانی جینا پرینس-بایدوود در میان محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس و از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۰ است.

فیلم درباره یک گروه از جنگجویان نامیرا است که به دلیل قدرت‌های اسرارآمیزشان هدف حملاتی قرار گرفته‌اند؛ روایت بر اساس رویارویی این جنگجویان و تبه‌کاران شرور پیش می‌رود.

فیلم اَبَرقهرمانی نگهبانانی از دیرباز به سرعت پس از شروع پخش از شبکه نتفلیکس راه خود را به لیست پربیننده‌ترین آثار این شبکه باز کرد. طبق آنچه نتفلیکس اعلام کرده این اثر که از ۲۰ تیرماه در اختیار مخاطبان قرار گرفت در ۴ هفته ۷۸ میلیون مخاطب داشته و در میان محبوب‌ترین‌های این شبکه جا خوش کرده است.

این ساخته پرینس-بایدوود بابت سکانس‌های اکشن و بازی تحسین‌برانگیز شارلیز ترون توجه منتقدان و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. با توجه به موفقیت و محبوبیت این اثر اکشن گمانه‌زنی‌هایی درباره ساخت یک دنباله برای آن از هم‌اکنون به گوش می‌رسد. گرگ روکا فیلم‌نامه‌نویس و خالق کمیک بوک که فیلم‌نامه نگهبانانی از دیرباز را هم خود به رشته تحریر درآورده پیش از این در اظهارنظری گفته بود کار ساخت یک دنباله بسیار روشن و سرراست است؛ کتابی که فیلم بر اساس آن ساخته شده دنباله‌ای دارد و آن کتاب در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. شارلیز ترون بازیگر اصلی نگهبانانی از دیرباز هم نسبت به حضور در دنباله فیلم ابراز تمایل کرده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط