جمعه, آوریل 19, 2024
خانهمعرفی فیلممعرفی فیلم: Preparations to Be Together for an Unknown Period of Time

معرفی فیلم: Preparations to Be Together for an Unknown Period of Time

اخبار هنری:

با معرفی فیلم مقدمات با هم بودن برای مدت‌زمانی نامشخص، همراه ما باشید.

کارگردان: لیلی هوروت | نویسنده: لیلی هوروت

بازیگران: ناتاشا استورک، ویکتور بودو و بنت ویامنی

تاریخ اکران: ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن ۱۳۹۹ خورشیدی) (اکران شده/نسخه Web-Dl در دسترس قرار دارد)

Preparations to Be Together for an Unknown Period of Time در IMDB

این درام مجارستانی به طرز عجیبی یک سکانس شبیه به سکانسی کلیدی از فیلم قبلی فهرست پیش‌رو دارد؛ شخصیت زن با تمام وجود و صداقت خود به سمت مرد می‌رود و از میل خود به آغاز زندگی عاشقانه و دائمی برنامه‌ریزی‌شده می‌رود. اما مرد به هیچ عنوان وی را نمی‌شناسد. قصه‌ی فیلم Preparations to Be Together for an Unknown Period of Time که نام طولانی و عجیب آن به خوبی وضعیت اکثر روابط عاشقانه‌ی انسانی را توصیف می‌کند، پرشده از راز و رمز است. مخاطب نمی‌داند که در پس پرسش‌های به وجود آمده توسط فیلم چه جواب‌هایی قرار دارند. فیلم هم در اکثر دقایق نمی‌خواهد به سوالات من و شما جواب بدهد.

نتیجه شکل‌گیری عجیب‌ترین اثر سینمایی حاضر در این مقاله و یکی از متفاوت‌ترین و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 است؛ ساخته‌ای که می‌شود آن را بیشتر یک فیلم تعلیق‌زا و کارآگاه‌گونه دانست. آیا مرد دروغ می‌گوید که زن را نمی‌شناسد؟ آیا زن دچار توهم و بیماری ذهنی جدی شده است؟ این دو دکتر با سن‌وسال بالای خود چه‌طور در چنین وضعیتی گرفتار می‌شوند؟

پایان‌بندی فیلم Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre (نام مجارستانی اثر) تاثیر قابل توجهی روی احساس مخاطب نسبت به آن می‌گذارد. اما در هر حالت این دقیقا همان فیلم عاشقانه‌ی فهرست است که عده‌ای آن را خسته‌کننده‌ترین و عده‌ای آن را بهترین و سرتاسر هنری خطاب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط