پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارسینمای جهانممنوعیت نمایش «روزی روزگاری هالیوود» در چین/ تارانتینو حاضر به سانسور بروس‌لی...

ممنوعیت نمایش «روزی روزگاری هالیوود» در چین/ تارانتینو حاضر به سانسور بروس‌لی نشد

اخبار هنری: تارانتینو گفته است فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» را مطابق با خواست چینی‌ها تدوین مجدد نمی‌کند. به این ترتیب یک بار دیگر فیلمی از این کارگردان حداقل به صورت رسمی در چین به نمایش در نمی‌آید و چینی‌ها نمی‌توانند شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو و برد پیت بر پرده سینماها باشند.

گفته شده این تصمیم پس از آن گرفته شد که شنان لی دختر بروس لی به خاطر نحوه نمایش شخصیت پدرش در فیلم شکایت خود را به وزارت ملی فیلم چین ارایه کرده است.گفته شده در صورتی که تارانتینو صحنه‌های مرتبط با بروس لی را حذف کند می‌تواند فیلمش را در چین به نمایش درآورد، شرطی که تارانتینو به آن تن نداده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط