پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارنخستین تصاویر رسمی از فیلم عاشقانه و درام My Policeman

نخستین تصاویر رسمی از فیلم عاشقانه و درام My Policeman

اخبار هنری: نخستین تصاویر رسمی از فیلم عاشقانه و درام My Policeman با بازی هری استایلز، اما کورین و دیوید داوسون محصول آمازون منتشر شد.

?وقایع داستانی این فیلم که با اقتباس از رمانی با همین عنوان ساخته شده است در اواخر دهه 1990 میلادی اتفاق می‌ افتند، زمانی که ورود یک مرد به نام «پاتریک» به خانه یک پلیس و همسرش با نام های «تام» و «ماریون» ، منجر به اکتشاف رابطه احساسی «پاتریک» و «تام» در 40 سال قبل، زمانی که همجنسگرایی غیرقانونی بوده، میشود. استایلز در این فیلم ایفاگر نقش «تام» و کورین ایفاگر نقش «ماریون» خواهند بود.

مایکل گرندیج (کارگردان فیلم Genius) کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است و فیلمنامه‌ی اقتباسی آن را ران نیسوانر (نامزد اسکار برای نویسندگی فیلم Philadelphia و همچنین از نویسندگان سریال Homeland) نوشته است.

?اکران: ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ | انتشار از آمازون پرایم ویدیو: ۱۴۰۱/۰۸/۱۳

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط