پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارنسخه‌ای ۲۰ ساعته از فیلم روز و روزگاری در هالیوود وجود دارد!

نسخه‌ای ۲۰ ساعته از فیلم روز و روزگاری در هالیوود وجود دارد!

اخبار هنری:

مارگو رابی:یه نسخه‌ی ۲۰ ساعته از فیلم روز و روزگاری در هالیوود وجود دارد!

رابی در مصاحبه‌ی اخیر خود علاوه بر حمایت از اسنایدر کات و علاقه به انتشار نسخه‌ی دیوید آیر از جوخه‌ی خودکشی اعلام کرد که یک نسخه ۲۰ ساعتی از فیلم Once Upon time In Hollywood وجود دارد اما به دلیل طولانی شدن فیلم این سکانس های زیبایی که فیلمبرداری شده بود به کات آخر نرسید.

او در این مورد می‌گوید: «خیلی دوست دارم که کات پنج ساعته از تمامی فیلم‌هایم را ببینم. یک کات ۲۰ ساعته از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» وجود دارد. چیزهای زیادی وجود دارد که دیده نشد، چیزهایی که شگفت‌انگیز بودند و بنا به هزاران دلیل به کات نهایی راه پیدا نکرد.»

البته این گفته‌ی مارگو رابی جدید نیست تارانتینو پیشتر گفته بود که اگر نتفیلکس یا استودیو دیگر قبول کند او مینی سریال این فیلم را همانند فیلم The Hateful Eight که به صورت مینی سریال از نتفلیکس پخش شده ؛منتشر میکند.

تارانتینو این روزها در حال نگارش رمان «روزی روزگاری در هالیوود» است و بخش‌های جدید و پایانی متفاوت برای داستان ترسیم کرده است. برد پیت بازیگر برنده‌ی اسکار این فیلم در گفت و گو با نیویورک تایمز گفته بود که دیدن کات بلندتر «روزی روزگاری در هالیوود» ایده‌ی بسیار جذابی است. او تأیید نمی‌کند که مینی‌سریال از نت‌فلیکس پخش می‌شود یا شبکه‌های دیگر اما در این باره می‌گوید: «شما تجربه‌ی دیدن فیلم به شکل سینمایی را در اختیار دارید، اما می‌توانید محتوای بیشتری را در قالب سریال عرضه کنید.»

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط