شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارنظریه‌های تازه The Walking Dead به بازگشت یکی از کاراکترهای ناپدیدشده سریال...

نظریه‌های تازه The Walking Dead به بازگشت یکی از کاراکترهای ناپدیدشده سریال اشاره دارند

اخبار هنری : نظریه‌های مطرح‌شده درباره‌ی شخص نقاب‌دار حاضر در اپیزود نهایی فصل دهم سریال «مردگان متحرک» از بازگشت یک کاراکتر مفقودشده حکایت دارند.

با اینکه هویت شخص نقاب‌دار حاضر در قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) مشخص نیست، اما نظریه‌های تازه می‌گویند که این نینجای اسرارآمیز همان هیث با بازی کوری هاکینز است که در فصل هفتم این سریال درام زامبی-محور ناپدید شد. هیث در قسمت اول فصل ششم سریال The Walking Dead با نام First Time Again معرفی شد و یکی از اعضای الکساندریا به رهبری ریک گرایمز با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن بود که حوادث فصل دهم تقریباً ۸ سال پس از آن به وقوع می‌پیوندد. این کاراکتر تا اپیزود ۶ فصل ۷ که با نام Swear شناخته می‌شود، در سریال حضور داشت و به‌همراه تارا با بازی آلانا مسترسن مشغول جمع‌آوری آذوقه بود که پس از حمله‌ی زامبی‌ها ناپدید شد و تارا سر از جامعه‌ی مخفی اوشن‌ساید در آورد.

در اپیزود پایانی فصل دهم سریال «مردگان متحرک» که شیوع ویروس کرونا باعث تعویق در پخش آن شد، آرون با بازی راس مارکواند و آلدن با بازی کالان مک‌اولیف مشغول کشتن گروهی از نجواکننده‌ها نشان داده می‌شوند که ناگهان سر راه کاراکتری قرار می‌گیرند که در استفاده از سلاح کاما یا کای دوگانه تبحر دارد و از یک نقاب آهنین استفاده می‌کند. درحال‌حاضر مشخص نیست که این شخص اسرارآمیز با مگی با نقش‌آفرینی لورن کوهن ارتباط داشته باشد؛ کاراکتر محبوبی که پس از مدت‌ها با اپیزود پایانی فصل ۱۰ یا A Certain Doom به سریال بازمی‌گردد.

تارا در اپیزود ۶ فصل ۷ سریال The Walking Dead برای یافتن هیث به محل حادثه برمی‌گردد و متوجه کارتی با نشان PPP و مدارکی از ماشین کاروانی که با آن مسافرت می‌کردند، می‌شود. این ماشین کاروان بعدها در جامعه‌ی «گورستان اتومبیل‌ها» به رهبری جیدس با بازی پولیانا مکینتاش دیده شد که با گروه اسرارآمیز دارای هلیکوپتر ارتباط داشت و آنجلا کانگ، شورانر سریال «مردگان متحرک» پیش‌تر تایید کرد که این گروه مسئول ناپدیدشدن هیث است. ماه‌ها بعد و در اپیزود ۵ فصل ۹ سریال The Walking Dead هلیکوپتری از همان جامعه که با نام Civic Republic Military شناخته می‌شود، پس از انفجار پل جان ریک گرایمز را به درخواست جیدیس نجات می‌دهد و این کاراکتر محبوب را از ویرجینیا خارج می‌کند.

این پایان کار نیست و میشون با نقش‌آفرینی دانای گوریرا در قسمت سیزدهم فصل دهم سریال «مردگان متحرک» شواهدی را کشف می‌کند که نشان می‌دهد ریک گرایمز از انفجار پل جان سالم به در برده است. میشون در این اپیزود یک قایق فرسوده را بررسی می‌کند و چکمه‌های ریک و تلفن همراهی را می‌یابد که تصویر او و دخترش جودیث با نقش‌آفرینی کیلی فلمینگ روی آن نقش بسته است. در ادامه میشون در جستجوی پاسخ سوالاتش راهی شمال می‌شود و کار این کارکتر در سریال به پایان می‌رسد. البته سریال The Walking Dead: World Beyond قرار است پیش از فیلم‌های سینمایی The Walking Dead به سراغ جامعه‌ی ناشناخته‌ی CRM برود و پرده از اسرار این جامعه‌ی اسرارآمیز بردارد.

از آن‌جایی‌که جامعه‌ی Civic Republic Military به‌نوعی به قاچاق انسان‌ها مشغول است و آن‌ها را با برچسب‌های A و B دسته‌بندی می‌کند، احتمالاً هیث برای چشیدن دوباره‌ی طعم آزادی مجبور به مبارزه و تبدیل‌شدن به نینجایی با ماسک آهنین شده است. البته کوری هاکینز برای ایفای نقش در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و سریال Twenty-four: Legacy (بیست‌وچهار: یادبود) سریال The Walking Dead را ترک کرد. در سال ۲۰۱۷ اسکات ام. گیمپل، شورانر سابق سریال «مردگان متحرک» که حالا به‌عنوان مدیر ارشد محتوای آن فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی با اینترتینمت‌ویکلی اعلام کرد که کاراکتر هیث در آینده به سریال بازمی‌گردد. گیمپل در این‌باره اظهار داشت:

این کاراکتر شانس زیادی برای بازگشت در فصل ۸ سریال The Walking Dead ندارد، اما هیچ یک از ما شاهد صحنه‌ی مرگ این کاراکتر نبودیم. زمانی‌که می‌گویم این کاراکتر شانس حضور در فصل هشتم را ندارد، نمی‌خواهم طرفدارانش را ناامید کنم. او به سریال «مردگان متحرک» باز خواهد گشت.

قسمت آخر فصل دهم سریال The Walking Dead در قالب یک اپیزود ویژه در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد، اما تابه‌حال تاریخ دقیق نمایش آن اعلام نشده است. سریال The Walking Dead: World Beyond نیز برای پخش در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۱۲ آوریل ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود که حالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان نامعلوم دیگری موکول شده است. نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول از بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط