سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارنقش‌آفرینی جکی چان در دنباله فیلم The Myth

نقش‌آفرینی جکی چان در دنباله فیلم The Myth

اخبار هنری: جکی چان قراردادی را برای ایفای نقش در فیلم A Legend امضا کرد که دنباله فیلم The Myth به‌حساب می‌آید.

جکی چان قراردادی را برای نقش‌آفرینی در فیلم A Legend (یک افسانه)، دنباله فیلم فانتزی-ماجراجویی هنرهای رزمی The Myth (اسطوره) سال ۲۰۰۵ امضا کرده است.

استنلی تانگ، کارگردان فیلم Rumble in the Bronx (شورش در برانکس) سکان هدایت این دنباله را در دست دارد که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته خواهد شد. جانگ ییشینگ، بازیگر فیلم Kung Fu Yoga (کونگ فو یوگا) و کولی نازه، بازیگر فیلم Police Story: Lockdown (داستان پلیس: قرنطینه) نیز در فیلم A Legend به ایفای نقش می‌پردازند.

جکی چان دوباره نقش پروفسور چن، یک کارشناس باستان‌شناسی را در فیلم A Legend تکرار می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که این پروفسور به شباهت شگفت‌انگیز بافت آثار باستانی کشف‌شده توسط دانش‌آموزانش در یک سفر به یخچال‌های طبیعی با آویز یشمی ظاهرشده در رویاهایش پی می‌برد. پروفسور چن که احتمال می‌دهد این آویز مانند پلی بین قلمرو رویا و واقعیت عمل کند، تیم تحقیقاتی خود را راهی سفری به معبدی در این یخچال طبیعی می‌کند.

تونی لیانگ کا-فای، کیم هی سان و مالیکا شراوات درکنار جکی چان در فیلم The Myth بازی کردند. این فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری توانست ۱۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد؛ هرچند با واکنش‌های تند منتقدها مواجه شد.

با اینکه جکی چان ۶۹ ساله است، اما با نقش‌آفرینی در فیلم اکشن Ride On (سوار شو) نشان داد که به این زودی‌ها قصد بازنشستگی ندارد. این هنرپیشه اهل هنگ کنگ در انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) وظیفه صداپیشگی استاد اسپلینتر را برعهده دارد و برای بازی در چهارمین قسمت فیلم Rush Hour (ساعت شلوغی) نیز باز خواهد گشت.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط