جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارنقش آفرینی رایان رینولدز در فیلم کمدی جدید پارامونت با نام Boy...

نقش آفرینی رایان رینولدز در فیلم کمدی جدید پارامونت با نام Boy Band

اخبار هنری: رایان رینولدز پس از توافق با پارامونت پیکچرز قرار است در یک فیلم کمدی جدید با نام Boy Band به ایفای نقش بپردازد.

رایان رینولدز قرار است در یک فیلم کمدی جدید بازی کند. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در دنیای مارول به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده با پارامونت پیکچرز برای حضور در یک فیلم کمدی جدید به‌نام Boy Band قرارداد همکاری امضا کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم کمدی در دسترس نیست، اما رینولدز به‌همراه جسی اندروز، نویسنده فیلم Me and Earl and the Dying Girl، فیلم Every Day و انیمیشن Luca وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Boy Band را نیز بر عهده خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که ایده اصلی فیلم کمدی گروه پسر از رینولدز است. علاوه‌براین، شان لوی با استودیو فیلمسازی 21Laps Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم کمدی حضور دارد و حتی احتمال دارد که لوی روی صندلی کارگردانی فیلم Boy Band نیز بنشیند، اما در حال حاضر این موضوع قطعی و مشخص نیست. لوی هم‌اکنون در همکاری دوباره با رینولدز قرار است فیلم Deadpool 3 را کارگردانی کند که هم‌اکنون در مراحل پیش از تولید قرار دارد.

لوی همچنین با رینولدز در فیلم Free Guys و فیلم The Adam Project همکاری بسیار موفقی داشت و علاوه‌بر ددپول ۳، او قرار است کارگردانی چند قسمت از فصل پایانی سریال Stranger Things را نیز بر عهده داشته باشد. رایان رینولدز نیز قرار است در طول سال جاری میلادی در فیلم Deadpool 3 جلوی دوربین برود و سال گذشته شاهد حضور او در فیلم The Adam Project و فیلم Spirited بودیم و اخیرا در فیلم IF به کارگردانی جان کرازینسکی بازی کرده است و او قرار است در دنباله‌های فیلم Red Notice و فیلم Clue نیز جلوی دوربین برود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط