جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارنمایش دنیل کریگ و دیو باتیستا در اولین تصاویر فیلم Knives Out...

نمایش دنیل کریگ و دیو باتیستا در اولین تصاویر فیلم Knives Out 2 نتفلیکس

اخبار هنری :

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery با بازی دنیل کریگ اختصاص داده و تصاویری از این فیلم منتشر کرده است.

تصاویر جدیدی از فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery منتشر شده است. مجله امپایر به‌تازگی شماره جدید خود را به فیلم Knives Out 2 اختصاص داده و به همین منظور دو تصویر روی جلد و تصاویر جدیدی از این فیلم موردانتظار را به اشتراک گذاشته است.

رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Knives Out برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery بازگشته است. دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، ایتن هاوک و جیدا پینکت اسمیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم توانست پس از تحسین منتقدان، بیش از ۳۱۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود. همچنین فیلم Knives Out موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال نیز شود. علاوه‌براین، جانسون مدتی پیش تایید کرد که نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 را پیش از شروع تولید قسمت دوم به پایان رسانده بود.

فیلم Knives Out 2 در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. اتفاقات فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در کشور یونان جریان دارد و بنوا بلنک با پرونده جنایی و مرموز جدیدی مواجه خواهد شد. همچنین فیلم Knives Out 3 در دست ساخت است که جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در این فیلم نیز باز خواهند گشت.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط