چهارشنبه, آوریل 17, 2024
خانهاخبارنمایش قاتل با نقاب سفید در تصویر تازه فیلم Scream VI

نمایش قاتل با نقاب سفید در تصویر تازه فیلم Scream VI

اخبار هنری: شرکت پارامونت پیکچرز تصویر جدیدی از فیلم اسلشر جیغ ۶ منتشر کرد که قاتل نقاب‌دار را درحال تهدید بازماندگان در نیویورک نشان می‌دهد.

پارامونت پیکچرز تصویر تازه‌ای از فیلم Scream VI (جیغ ۶) را به اشتراک گذاشته است. این تصویر گوست‌فیس جدیدی را نشان می‌دهد که در نیویورک به تهدید بازماندگان فیلم قبلی می‌پردازد. ششمین قسمت فیلم جیغ برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

در خلاصه داستان فیلم جیغ ۶ می‌خوانیم: «۴ بازمانده‌ پس از آخرین کشتارهای Ghostface در فیلم جیغ ۵ تصمیم به ترک شهر وودزبرو می‌گیرند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در نیویورک آغاز کنند». متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت سکان هدایت این فیلم را در دست داشتند و جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده سریال Castle Rock (کسل راک) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند.

ملیسا باررا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات)، جاسمین ساووی براون، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، میسون گودینگ، بازیگر فیلم Booksmart‎ (بوک‌اسمارت)، جنا اورتگا، ستاره سریال Wednesday (ونزدی)، هیدن پنیتیر، بازیگر سریال Heroes (قهرمان‌ها) و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (دوستان) از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که دوباره برای ایفای نقش در فیلم Scream VI باز خواهند گشت. از دیگر بازیگرهای فیلم نیز می‌توان به جک چمپیون، هنری چرنی، لیانا لیبراتو، درموت مالرونی، دوین نکودا، تونی ریوولوری و جاش سگارا اشاره کرد.

جیمز وندربیلت از شرکت پراجکت اکس اینترتینمنت درکنار پاول ناینستاین و ویلیام شراک از شرکت اسپای‌گلس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Scream VI فعالیت می‌کنند. کوین ویلیامسون، نویسنده‌ی قسمت‌های قبلی مجموعه به‌همراه چاد ویللا از شرکت رادیو سایلنس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم جیغ ۶ نیز می‌توان به گری باربر از شرکت اسپای‌گلس، پیتر اویلاتاگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا اشاره کرد.

نخستین قسمت فیلم‌های Scream پس از اکران در سال ۱۹۹۶ به فروش ۱۰۳ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت که به احیای سبک ترسناک در این دهه کمک شایانی کرد. این فیلم توانست به پرفروش‌ترین فیلم اسلشر تاریخ تبدیل شود که این رکورد در سال ۲۰۱۸ با اکران ریبوت فیلم Halloween‎ (هالووین) شکسته شد. موفقیت‌های فیلم جیغ تولید دنباله‌های دیگری را به‌دنبال داشت که نخستین دنباله همانند فیلم اصلی در جلب نظر طرفدارها موفق ظاهر شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط