شنبه, آوریل 20, 2024
خانهنوستالژینمای پایانی فیلم «زیر آسمان برلین»

نمای پایانی فیلم «زیر آسمان برلین»

اخبار هنری : در نمای پایانی فیلم «زیر آسمان برلین» جمله‌ای نمایش داده می‌شود: «تقدیم به همه‌ی فرشته‌های سابق اما خصوصا به یاسوجیرو، فرانسوا و آندری.»
این جمله به سه فیلسماز یعنی یاسوجیرو اوزو، فرانسوا تروفوا و آندری تارکوفسکی اشاره دارد.

ویم وندرس می‌گوید: لزومی ندارد که آدم به فرشته معتقد باشد، خود من هم به فرشته عقیده ندارم، اما فرشته پشتوانه‌ای معنوی دارد که من آن را باور دارم. فرشته‌ها حامل خوش‌بینی، شادمانی و مهربانی هستند. چه لحظه زیبایی است وقتی از کسی مهربانی می‌بینیم یا وقتی خودمان به کسی مهربانی نشان می‌دهیم. در موقع ساختن فیلم لحظه‌هایی بود که احساس می‌کردم در حال ساختن فضایی هستم که برای خودم بسیار ناشناخته بود و اینجور مواقع ناتوانی زیادی در خود احساس می‌کردم و بعد این احساس به من دست می‌داد که در این مواقع مورد لطف و راهنمایی این سه فرشته سینما قرار دارم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط