شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارنگاهی به لایو اکشن های اقتباسی نتفلیکس که در نوبت ساخت قرار...

نگاهی به لایو اکشن های اقتباسی نتفلیکس که در نوبت ساخت قرار دارند

اخبار هنری : ساخت لایو اکشن بر اساس انیمه ها،انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری یا حتی رمان و کمیک همیشه مورد توجه کمپانی های بزرگ هالیوودی بوده و هست.نتفلیکس هم از این قاعده مستثنی نیست.دث نوت،آنشرلی،بلیچ و….
حال در این مقاله قراره به لایو اکشن های آینده نتفلیکس بپردازم.

 

1-Resident evil

سری بازی های رزیدنت اویل که از سال ۱۹۹۶ استارت خوردند و هنوز بعد از ۲۳ سال قسمت های جدید این بازی ترسناک-بقا ساخته میشوند یکی از بهترین و محبوب ترین سری بازی های تاریخ میباشد.قبلا لایو اکشن سینمایی ۶ قسمتی از روی این سری بازی ساخته شده که علیرغم نقدهای متوسط و منفی فروش قابل قبولی در گیشه داشتند.حال نتفلیکس جدیدا اعلام کرد در حال ساخت سریالی بر اساس این بازی معروف و دوست داشتنیه.هنوز اطلاعات زیادی از این سریال ارائه نشده جز اینکه خط داستانی این سریال قبل از اولین بازی این سریه.

2-Avatar:last airbender

یکی از محبوب ترین انیمه های ساخته شده که از سال ۲۰۰۵-۲۰۰۸ در ۳ فصل از نیکلئودون پخش شد.طرفداران این انیمه خاطره خوبی از لایو اکشن ساختن ندارند.زیرا یک لایو اکشن در سال ۲۰۱۰ از روی انیمه ساخته شد که از هر لحاظ یک فاجعه تمام عیار بود و شکست سنگینی خورد.حال نتفلیکس اعلام کرده قراره یک لایو اکشن سریالی بر اساس این انیمه بسازه و قول داده طرفداران رو خشنود میکنه.امیدواریم به قولش عمل کنه و خاطره تلخ لایو اکشن قبلی رو از ذهن طرفدارا پاک کنه.

3-Chronicles of Narnia

رمان هفتگانه نارنیا به لطف داستان جذاب و رویاییش به شدت تبدیل به یکی از محبوب ترین رمان ها گردید.تا جلد سوم این رمان در یک سه گانه سینمایی اقتباس شده که موفقیت نسبی ای داشتند.نتفلیکس چند ماه پیش اعلام کرد قراره یک فیلم و بعد از آن یک سریال از این رمان بسازه که انتظار میره ایندفعه کل ۷ جلد مورد اقتباس قرار بگیرند.

 

4-cowboy beapop

دومین انیمه این لیست که باز با انیمه ای به شدت محبوب و تحسین شده مواجه هستیم که با قدمت ۲۰ ساله اش عجیبه تا حالا لایو اکشنی از روی آن ساخته نشده.به هر حال لایو اکشن این انیمه هم توسط نتفلیکس در دست ساخت قرار گرفته.

5-Cursed

خب اولین اقتباس کمیکی لیست اقتباس از کمیک تحسین شده فرانک میلر که درباره دختری نوجوان در دوره شاه آرتوره.بازیگر نقش اصلی سریال کاترین لنگفورد هست که قبلا در سریال ۱۳ دلیل با نتفلیکس همکاری داشته که همین انتظارات رو برای این سریال به شدت بالا برده.

 

6-Sandman

مثل مورد قبلی این مورد هم اقتباس از روی سری کمیکی معروف و تحسین شده به همین نامه.این کمیک به شدت عمیق و فلسفیه و همین اقتباس ازش رو به شدت سخت کرده و شاید بشه گفت جاه طلبانه ترین پروژه در دست ساخت نتفلیکسه.

7-The division

اقتباسی دیگر از یکی از دیگر از بازی های محبوب و جذاب که جون میده برای لایو اکشن ساختن.داستان جذاب و مهیج،اکشن های خلاقانه و شخصیت پردازی مناسب سه دلیل محبوبیت این بازی که امیدواریم نتفلیکس با رعایت این سه نکته لایو اکشن شایسته ای از روی این بازی بسازه.

 

8-Hunchback notre dame

یکی از رمان های تحسین شده و ماندگار ویکتور هوگو که دیزنی هم انیمیشنی دو قسمتی از روی این رمان ساخته که بماند جز اسمش هیچ شباهتی با رمان نداشت!حال نتفلیکس قراره فیلمی بر اساس این رمان بسازه که امیدواریم بر خلاف اقتباس دیزنی،نتفلیکس وفاداری کاملی به رمان داشته باشه.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط