سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارهمکاری مجدد سونی و دیزنی و بازگشت سومین اسپایدرمن در سال ۲۰۲۱

همکاری مجدد سونی و دیزنی و بازگشت سومین اسپایدرمن در سال ۲۰۲۱

اخبار هنری : ماه گذشته بود که بمب خبری جدایی مارول/دیزنی و سونی بخاطر اسپایدرمن (Spider-Man) را داشتیم و سونی هنوز بدش نمی آمد که این همکاری برقرار باشد اما کوین فاگی (Kevin Feige) بزرگ مرد مارول دیگر در صدر این همکاری نبود و کار به جایی رسید که دیزنی درخواست سود مالی این همکاری را به ۵۰/۵۰ رساند که تا پیش از آن فقط ۵% بود و این افزایش رو باید قبول کرد که بسیار زیاد است ، آن هم برای چنین بخشی از سونی! اما آیا این ۵۰% بهتر است یا اینکه ۱۰۰% مردم فیلم را نخواهند؟!

ساعاتی پیش این همکاری مجددا از سر گرفته شد و تاریخ فیلم سوم نیز اعلام شد که ۱۶ جولای ۲۰۲۱ برابر با سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ خواهد بود و علاوه بر این شاهد فیلم بدون عنوان دیگری با حضور اسپایدرمن خواهیم بود که هنوز جزئیاتی از آن اعلام نشده است و همچنین از جزئیات این قرارداد نیز اطلاعات بیشتری در دست نیست.

 

منبع : آریامووی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط