شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارورود «عنکبوت» به جشنواره فیلم فجر

ورود «عنکبوت» به جشنواره فیلم فجر

اخبار هنری : با اعلام رسمی دبیرخانه‌‌ی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، دو فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌‌زاد و تهیه‌‌کنندگی جواد نوروزبیگی و «شین» به کارگردانی میثم کزازی و تهیه‌‌کنندگی شهاب حسینی، در بخش خارج از مسابقه، در سینمای رسانه‌‌ها اکران خواهند شد.
بر اساس این خبر، فیلم سینمایی «شین» ساعت 22 روز شنبه 19 بهمن در پردیس ملت برای اهالی رسانه به نمایش درمی‌‌آید. همچنین بنا به درخواست تهیه‌‌کننده‌‌ی فیلم «عنکبوت»، این فیلم یکشنبه 20 بهمن در سینمای رسانه اکران خواهد شد.
ابراهیم داروغه‌‌زاده، پیش از این در گفتگویی اعلام کرده‌‌ بود اگر تهیه‌‌کننده‌‌ای به صورت کتبی تقاضای خود را ارائه دهد، فیلمش به صورت محدود در جشنواره‌‌ی امسال و در بخش خارج از مسابقه اکران خواهد شد.
گفتنی است، فیلم «عنکبوت» با موضوعی ملتهب، پیش این، از رسیدن به جشنواره‌‌ی امسال بازمانده بود که حالا اهالی رسانه این فرصت را دارند که روز یکشنبه این فیلم را مشاهده کنند. موضوع این فیلم درباره‌‌ی سعید حنایی، قاتل زنجیره‌‌ای معروف دهه‌‌ی 80 است که در اوایل این دهه، 16 زن را خفه کرده و آن‌‌ها را کشته بود. محسن تنابنده و ساره بیات از بازیگران این فیلم به حساب می‌‌آیند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط