جمعه, مارس 29, 2024
خانهپارادیزوپارادیزو: ناصر تقوایی - زادهٔ ۲۱ تیر ۱۳۲۰ - آبادان

پارادیزو: ناصر تقوایی – زادهٔ ۲۱ تیر ۱۳۲۰ – آبادان

اخبار هنری: وقتی قهرمانان قلابی ظهور می‌كنند كه تصوير قهرمانان واقعی جامعه ممنوع است. حالا اگر فيلمساز حرفی دارد بايد پشت اين قهرمان قلابی پنهان شود.

❍ الفبای نوشتن در واژه‌ها یا قلم و کاغذی که انتخاب می‌کنیم نیست. الفبای نوشتن یعنی این که آیا شخصیت ما انعطاف لازم را برای نویسنده شدن دارد یا نه؟ این دستورالعملی‌ست که نیما در کتاب «نامه‌های همسایه» به نویسندگان جوان می‌دهد. او می‌گوید اول به شعر خوب فکر نکنید. ببینید آیا شاعر هستید یا نه. هر کسی نمی‌تواند به صرف دانستن اسلوب و قواعد شاعر باشد.

❍ من فیلم نمی‌سازم تا با فیلم نساختنم سهم خود در فروریزی سینمای امروز را ادا کرده باشم؛ بلکه بعد از آن چیز تازه‌ای پا بگیرد و بهتر از امروز باشد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط