چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارپخش فصل دوم سریال The Mandalorian به علت ویروس کرونا تاخیر نخواهد...

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian به علت ویروس کرونا تاخیر نخواهد خورد

اخبار هنری : باب چاپک، مدیرعامل والت دیزنی اعلام کرد که ویروس کرونا باعث نخواهد شد تا زمان شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian با تأخیر مواجه شود.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تعطیلی تولید فیلم‌ها و سریال‌ها در سراسر جهان شده و مشخص نیست که چه زمانی شاهد از سرگیری ادامه ساخت این پروژه‌ها هستیم. فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) یکی از سریال‌هایی است که بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان نگران هستند تا شیوع ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع پخش آن شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش فصل جدید اولین سریال Star Wars قرار نیست با تأخیر مواجه شود. در مصاحبه با CNBC، باب چاپک، مدیرعامل والت دیزنی تایید کرد که فصل دوم سریال The Mandalorian یکی از پروژه‌هایی است که قرار نیست پخش و انتشار آن با تأخیر مواجه شود. چاپک توضیح داد که مانند فیلم Black Widow (بلک ویدو)، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال مندلورین نیز پیش از تعطیلی تولید و قرنطینه و خانه‌نشینی مردم به پایان رسیده بود.

چاپک در ادامه گفت که مراحل پس از تولید فصل دوم سریال The Mandalorian طبق برنامه در حال انجام است و بنابراین قرار نیست پخش آن با تأخیر مواجه شود. پیش از این دیزنی تایید کرده بود که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. بااین‌حال، این موضوع ممکن است برای سریال‌های دنیای سینمایی مارول که برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند، صدق نکند و احتمالا پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) و سریال WandaVision (وانداویژن) که تولید هر دو سریال به علت شیوع ویروس کرونا با مشکل خورده و تعطیل شده، با تأخیر مواجه خواهد شد که در حال حاضر واکنش رسمی در مورد وضعیت این دو سریال منتشر نشده است.

پخش این دو سریال قرار بود از ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) و ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر یا دی ۱۳۹۹) آغاز شود و Verge به‌دنبال واکنش رسمی دیزنی در مورد زمان شروع پخش این دو سریال است. چند روز پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بوبا فت قرار است در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور داشته باشد و تمورا موریسون نقش این شخصیت را بازی کرده است. در صورتی که پخش فصل دوم سریال مندلورین با تأخیر مواجه شود، دیزنی پلاس قرار نیست تا در طی ماه‌های آینده سریالی با بودجه بالا که مخاطب آن کودکان نباشند، را منتشر کند و باتوجه‌به اینکه اشتراک بسیاری از مشترکین دیزنی پلاس که اشتراک یک ساله خریده‌اند، در ماه نوامبر (آبان) به پایان خواهد رسید، این سرویس استریم نیاز جدی به پخش این سریال در زمان اعلام شده دارد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط