شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارپخش فیلم های ضعیف ایرانی از تلویزیون، باعث فرار مردم از خانه...

پخش فیلم های ضعیف ایرانی از تلویزیون، باعث فرار مردم از خانه و شکسته شدن حریم قرنطینه می شود!

اخبار هنری : سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس : برای ماندن مردم در خانه‌ها باید برنامه‌ریزی داشته باشیم. در حال حاضر با توجه به تعطیلی سینماها امکان اکران فیلم‌ها وجود ندارد بنابراین نیاز است صدا و سیما با استفاده از بودجه‌های اضطراری فیلم‌های برتر سینمایی و سریال‌های خانگی را خریداری و در تلویزیون به نمایش بگذارد.

قابل توجه نماینده محترم مجلس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی.نمی دانیم با سینما و تلویزیون چقدر آشنایی دارید،در حد فیلم دیدن است یا کارشناس هنرهفتم و جعبه جادو نیز هستید.این را از این جهت پرسیدیم که برخی از مصوبات و مصاحبه ها ما را به شک انداخت! نظر شما را جهت اطلاع به چند نکته جلب می کنم.
1-صداوسیما که مدام بر طبل نداری کوبیده و همواره اشاره به خزانه خالی اش دارد،اگر پول اضافه داشت،مطمئنا چاله ای برایش می کند و باز چیزی باقی نمی ماند.
2- تلویزیون اگر پولی در بساط دارد، بهتر است اول پول تهیه کننده های بیشمار سریال ها و برنامه های مختلف را بدهد که این همه فریاد اعتراض شان گوش فلک را کر نکند!
3-اگر عوامل شاغل در سریال ها بفهمند تلویزیون بودجه اضطراری دارد، در طرفه العینی پاشنه آنجا را از جای خواهند کند!
4-اگر سینمای ایران فیلم برتری داشت که به این حال و روز نمی افتاد!شما اگر فیلم برتری سراغ دارید به ما نیز معرفی کنید!
5-مهم تر از همه اینکه پخش فیلم های ضعیف ایرانی از تلویزیون باعث فرار مخاطبان از خانه شده و می شود،اگر واقعا نیت خیر دارید و می خواهید مردم در منزل بمانند و قرنطینه شوند، هرگز چنین پیشنهادهایی ندهید، به جان مردم رحم کنید!

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط