پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارپخش قسمت ویژه سریال Friends تاخیر خورد

پخش قسمت ویژه سریال Friends تاخیر خورد

اخبار هنری : جای تعجب ندارد اگر بدانید شیوع ویروس کرونا گریبان قسمت ویژه سریال محبوب Friends (دوستان) را هم گرفت و باعث تاخیر در پخش آن از HBO Max شد.

همان‌طور که در جمله معروف تیتراژ سریال Friends گفته می‌شود که «من همیشه کنارت خواهم بود»، بازیگران این سریال هم با قسمت ویژه‌ای که برای پخش تایید شد، نزد شما خواهند آمد، اما نه در تاریخی که پیش‌تر اعلام شده بود. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و براساس اطلاعاتی که از یک منبع آگاه منتشر شده است، روند ساخت این قسمت ویژه هم درست مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و کمپانی برادران وارنر نمی‌تواند مراحل ساخت آن را تا پیش از موعد مقرری که اعلام شده بود به‌پایان برساند.

برخلاف این‌که روند ساخت برخی فیلم‌ها در بحبوحه شیوع کرونا، به‌صورت دورکاری و با استفاده از تکنولوژی‌های خاصی مانند Zoom در حال انجام است، منابع آگاه اطلاع داده‌اند که این رویه برای ساخت قسمت ویژه سریال Friends (دوستان) برقرار نیست و ساخت آن باید به‌صورت حضوری و در استودیوی کمپانی Warner Bros واقع در شهر بربنک (Burbank) ایالت کالیفورنیا انجام بگیرد. اگرچه، تمام ۲۳۶ قسمت قبلی آن در زمان شروع به کار شبکه‌ HBO Max در اردیبهشت/خرداد ۱۳۹۹ (مِه ۲۰۲۰) در دسترس قرار می‌گیرند.

گردهمایی مجدد بازیگران محبوب سریال فرندز در قسمت ویژه‌ی آن مدت‌ها است که بر سر زبان‌ها افتاده است و همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، به‌صورت رسمی اعلام شد. تمامی بازیگران اصلی یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، دیوید شویمر، مت له بلانک و متیو پری در این قسمت ویژه که البته فاقد داستانی از پیش نوشته شده است، حضور خواهند داشت و به‌صورت کاملا بداهه ایفای نقش خواهند کرد.

کمپانی برادران وارنر گفته است که برای خرید حق پخش این سریال از نت‌ فلیکس، مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است. یکی از سرپرستان این کمپانی همچنین گفته است اگرچه نت فلیکس آماری از میزان تماشای این سریال منتشر نمی‌کند، اما قطعا سریال Friends یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های این کمپانی و حتی دنیا بوده است. در حال حاضر هیچ‌ تاریخ دقیقی از زمان پخش این قسمت ویژه توسط شبکه HBO Max اعلام نشده است. این شبکه با پشتیبانی کمپانی برادران وارنر، بستر پخش فیلم‌ها و سریال‌های محبوبی مانند Friends و The Big Bang Theory خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط