جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارپروژه‌‌های بلاتکلیف کاوه سجادی حسینی

پروژه‌‌های بلاتکلیف کاوه سجادی حسینی

اخبار هنری : تکلیف فیلم سینمایی «بی‌‌سر» و سریال شبکه‌‌ی نمایش خانگی کاوه سجادی حسینی مشخص نیست.
کاوه سجادی حسینی، کارگردان و نویسنده‌‌ی سینمای ایران، در گفتگویی که با خبرگزاری صبا انجام داده است از بلاتکلیفی پروژه‌‌های تصویری و سینمایی‌‌اش گفته است.
وی درباره‌‌ی سریالی که قرار بود برای شبکه‌‌ی نمایش خانگی بسازد، عنوان کرده است که این پروژه با این که پروانه‌‌ی ساختش هم صادر شده بود اما به دلیل بیماری کرونا، در حال حاضر متوقف است.
دستیار کارگردان فیلم «فروشنده»، درباره فیلم سینمایی «بی‌‌سر» هم گفته است که این فیلم را در سال 98 ساخته است و به دبیرخانه‌‌ی جشنواره‌‌ی جهانی فیلم فجر تحویل داده است، اما به دلیل بیماری کرونا، فعلا جشنواره به تعویق افتاده است و حتی زمزمه‌‌هایی مبنی بر برگزار نشدن آن نیز شنیده می‌‌شود.
سجادی حسینی درباره‌‌ی زمان اکران فیلم سینمایی «بی‌‌سر» گفته است که فیلم اکنون آماده نمایش است و احتمالا اواخر تابستان یا اوایل پاییز زمان مناسبی برای اکران این فیلم است.
فیلمنامه این فیلم سینمایی را پیام لاریان، صادق خوشحال و کاوه سجادی حسینی به‌‌طور مشترک به نگارش در آورده‌اند.
فیلم سینمایی «بی‌‌سر» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه‌‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری در سال ۹۸ تولید شده است.
در خلاصه «بی‌‌سر» آماده است: «چرا می‌خوای بکشیش؟ اون اندازه یه بچه دو ساله می‌فهمه!»
از بازیگران این فیلم می‌توان به الهام کردا، مهدی کوشکی، رؤیا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط