چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارپوستر جدیدی از فیلم Dune منتشر شد.

پوستر جدیدی از فیلم Dune منتشر شد.

اخبار هنری:

برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Dune را منتشر کرده است که در آن شاهد گردهمایی شخصیت‌های اصلی در سیاره محل اتفاقات فیلم هستیم.

این پوستر درواقع پوستر رسمی فیلم است که در طول آن شاهد تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی است که به شکل شناور درکنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی نیز در حال پیاده‌روی روی سیاره آراکیس است. اگرچه طراحی پوستر جدید فیلم Dune برخلاف پوستر IMAX کمی کلیشه‌ای و مشابه فیلم‌های تجاری امروزی است، اما می‌توان گفت که برادران وارنر سیاست تبلیغاتی بهتری برای فیلم در پیش گرفته تا نظر افراد عام را نیز بیشتر جلب کند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم Dune

همچنین تصویر روی جلد جدید کتاب Dune اثر فرانک هربرت نیز با طرح فیلم آن منتشر شده که در این تصویر روی جلد شاهد حضور بازیگران فیلم هستیم. این ترفند تبلیغاتی است که برای بسیاری از کتاب‌ها پس از انتشار فیلم یا سریال از آن برای فروش بیشتر رخ می‌دهد و در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر نیز باشید:

کاور جدید کتاب تل ماسه با الهام از فیلم Dune

فیلم Dune داستان اسطوره‌ای و احساسی پاول آترییدز در یک ماجراجویی قهرمانانه را دنبال می‌کند که او به‌عنوان یک مرد با آینده درخشان و با استعداد بالا به دنیای می‌آید که سرنوشتش فراتر از درک او است که باید به خطرناک‌ترین سیاره موجود در جهان سفر کند تا از آینده خانواده و مردمش اطمینان حاصل کند. همان‌طور که درگیری نیروهای بدخواه برای به انحصار در آوردن گرانبهاترین منابع جهان که می‌تواند بزرگ‌ترین پتانسیل‌های بشر را افشا کند، بسیار شدت گرفته، تنها کسانی می‌توانند از این مناقشات زنده بمانند که بتوانند ترس خود را شکست دهند و فاتح آن شوند.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است.

هانس زیمر وظیفه آهنگسازی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. همزمان با اکران، این فیلم علمی تخیلی قرار است ازطریق HBO Max نیز پخش شود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط