جمعه, آوریل 19, 2024
خانهموسیقیپوستر جدید سریال The Stand نیروهای خیر و شر را مقابل هم...

پوستر جدید سریال The Stand نیروهای خیر و شر را مقابل هم قرار می‌دهد

اخبار هنری : پوستر جدید سریال The Stand نیروهای خیر و شر را مقابل هم قرار می‌دهد

سریال The Stand به اقتباس یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های استیون کینگ بزرگ می‌پردازد و جنگ پلیدی با معدود انسان‌های خوب شهر را به تصویر می‌کشد.

از تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) شبکه CBS All Access شروع به پخش سریال The Stand خواهد کرد؛ اقتباسی جدید از یکی از رمان‌های استیون کینگ که در پوستر آن می‌توان دید که رندل فلگ شیطان‌صفت، راه مادر ابگیل فریمنتل را بسته است. سازندگان که امیدوار به پیشرفت تعداد مخاطبان CBS All Access با این سریال هستند، احتمالا آن را بهترین اقتباس انجام‌شده از داستان The Stand می‌دانند.

پوستر جدید سریال نشان می‌دهد که شاید افراد زیادی ازشهر با ابگیل فریمنتل همراه شده باشند، ولی رندل از هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌ترسد و می‌تواند با دست خالی همه را از بین ببرد. البته که دو شخصیت «مادر» (ابگیل فریمنتل) و مرد تاریک (رندل فلگ) حداقل در کتاب هرگز به‌صورت مستقیم با هم روبه‌رو نشده‌اند. ولی رویارویی‌های بین این دو در جهان رویا فراوان هستند. زیرا هرکدام می‌خواهد انسان‌های بیشتری را وفادار به خود نگه دارد. راستی همزمان با انتشار این پوستر، کینگ هم در صفحه‌ی شخصی خود با یادآوری تاریخ پخش سریال نوشت: «برای بازماندگان دعا کنید».

داستان The Stand از استیون کینگ به یک همه‌گیری جهانی می‌پردازد که در ماه‌های اخیر هم مقایسه‌هایی بین آن و همه‌گیری ویروس کرونا/کووید 19 انجام شده است. موضوع تقریبا به قدری جدی شده بود که سازندگان در عین ماه‌ها کار کردن روی سریال به این اندیشیدند که شاید باید پخش آن را مدت‌ها عقب بیاندازند. زیرا در داستان The Stand، کم‌وبیش ۹۹ درصد انسان‌های دنیا به‌خاطر این همه‌گیری مرده‌اند. پس افراد زیادی در اینترنت گفتند که پخش سریال در وضعیت فعلی باعث ایجاد یک وحشت عمومی می‌شود.

جذابیت اصلی قصه‌ی کینگ این‌جا است که افراد زنده‌مانده همگی در مقابل بیماری مقاوم هستند. آن‌ها توسط این پاندمی نخواهند مرد. ولی باید برای زنده ماندن در جهان وحشیانه‌ی به وجود آمده به‌خاطر آن پاندمی بجنگند؛ تا در سمت روشنایی یا در سوی تاریکی قرار بگیرند. مینی‌سریال The Stand توسط جاش بون نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی شده است.

ووپی گلدبرگ، ازرا میلر و الکساندر اسکاشگورد بازیگران اصلی این سریال هستند. ایفا شدن نقش منفی اصلی این اثر اقتباس‌شده از روی رمان استیون کینگ توسط الکساندر اسکاشگورد از این جهت جالب به نظر می‌رسد که بیل اسکاشگورد یعنی برادر او نیز در فیلم‌های IT تبدیل به پنی‌وایز شد و چنین نقشی را بازی کرد.

محمدحسین جعفریان

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط