شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارکانون کارگردانان سینمای ایران: آقای علی عسگری مسئولیت ابتلا یا مرگ بر...

کانون کارگردانان سینمای ایران: آقای علی عسگری مسئولیت ابتلا یا مرگ بر عهده شماست.

کانون کارگردانان سینمای ایران برای دومین بار خواستار تعطیلی پروژه های تلویزیونی شد. متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران به رئیس سازمان صداوسیما به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
با سلام

در خصوص مصاحبه جنابعالی و تاکید بر تعطیل نشدن‌ پروژه های تلویزیونی، متاسفانه به نظر می رسد اطلاعات داده شده به شما درباره پیشگیری های صورت گرفته در پروژه های تلویزیونی صحیح نیست.

بنابرگزارش ستاد مقابله با کرونا در سینما، چند مورد مثبت ابتلا به کرونا در بین عوامل سریال ها و همچنین رفتارهای پرخطر نیز مشاهده شده که باعث نگرانی عموم دست اندرکاران سینما و تلویزیون شده است.

همچنین پخش فیلمی عجیب در فضای مجازی از پشت صحنه سریالی که جنابعالی از ایمنی بالای آن صحبت کردید نگرانی ما را بابت حفظ جان عوامل این ‌پروژه دوچندان کرد.

کانون کارگردانان سینمای ایران همانگونه که مصرانه خواستار تعطیلی پروژه های سینمایی است، از شما نیز تقاضا دارد جهت حفظ جان دست اندرکاران و عوامل سینما و تلویزیون، دستور تعطیلی هر چه سریعتر پروژه های تلویزیونی را صادر فرمائید، تا مانع از پیشروی دشمن اصلی و واقعی یعنی «کرونا» شود.

بدون شک در صورت عدم توقف و ادامه فیلمبرداری تولیدات تلویزیونی، مسئوليت ابتلا به کرونا یا فوت هر کدام از عوامل این سریال ها بر عهده جنابعالی و مديران ارشد سازمان صدا و سیما است.

با احترام و آرزوی سلامتی
کانون کارگردانان سینمای ایران

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط