پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کنکن ۲۰۲۳: تام هنکس، اسکارلت جوهانسون و ستاره‌های شهر سیارکی روی پله‌ها!

کن ۲۰۲۳: تام هنکس، اسکارلت جوهانسون و ستاره‌های شهر سیارکی روی پله‌ها!

اخبار هنری: بازگشت در تصاویری از پله های صعود در 23 می 2023 در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن با حضور ستارگان فیلم «شهر سیارکی» ساخته وس اندرسون و «ربودگی» اثر مارکو بلوکیو.
برای این هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن، نخل مهیج ترین بازیگران، بدون شک به سیارک شهر توسط وس اندرسون تعلق می گیرد. تام هنکس ، اسکارلت جوهانسون ، برایان کرانستون … همگی برای حمایت از این فیلم که در رقابت ارائه شده و انتظار می رود در 21 ژوئن در سینماها عرضه شود، این سفر را انجام دادند.
مارکو بلوکیو ، کارگردان ایتالیایی که هنوز در سمت رقابت است، همراه با بازیگرانش روی فرش قرمز راه می‌رود. او با L’Enlèvement به کروازت باز می گردد ، داستان واقعی پسر بچه ای که توسط سربازان پاپ در سال 1858 به دلیل غسل تعمید مخفیانه ربوده شده است.
حمید تورانپور

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط