پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهگفتگوگریم من یک صبح تا شب طول کشید / چند سال منتظر...

گریم من یک صبح تا شب طول کشید / چند سال منتظر چنین نقشی بودم

اخبار هنری: با این گریم، شناختنش خیلی سخت است. گریم من یک صبح تا شب طول کشید / چند سال منتظر چنین نقشی بودم

“رضا یزدانی” که از قسمت دوم سریال “میدان سرخ” حضور دارد، گفت :

■ روزی که تست گریم داشتیم، یک روز تمام طول کشید.یعنی از صبح آمدم و گریمم شب تمام شد.

■ من عاشق سینمای نوآر هستم و دوست داشتم این نقش را بازی کنم.دقیقا منتظرش بودم و به آن فکر می‌کردم؛ چند سال است برای بازی کردن در چنین نقشی منتظرم.همیشه آدم به چیزی که فکر می‌کند، می‌رسد.

■ یک سکانس هست که فکر کنم در قسمت چهارم خواهیم دید.بازی در کنار “بهرام افشاری” است.سکانس رولت روسی.خیلی سکانس جذابی شده.در سینمای ایران تا به حال مشابهش را نداشتیم.

■ من دوست دارم تیتراژ کاری را که در آن بازی می‌کنم، نخوانم.اینجا هم همین‌طور است.فرزاد تیتراژ را خوانده.فکر می‌کنم این‌طوری درست‌تر است.ولی خب مدلی هم بوده که در کاری هم بازی کرده باشم و هم تیتراژ را خوانده‌ام.به هر حال ۲۰ سال است که کار می‌کنم و همه شکلش را تجربه کرده‌ام.اما مدل درست‌تر همینی است که در سریال “میدان سرخ” رخ داد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط