جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباربرگزیده صحبت های «حسین انتظامی» | بخش اول

برگزیده صحبت های «حسین انتظامی» | بخش اول

اخبار هنری : نشست خبری «رئیس سازمان سینمایی»

(درباره اکران فیلم رستاخیز ساخته احمدرضا درویش): مجوز عرضه این فیلم در نمایش خانگی در سال 98 صادر شده و از نظر سازمان سینمایی اکران آن در وی او دی ها (VOD) مانعی ندارد.

(درباره برگزاری جشنواره فجر در شرایط کرونایی): جشنواره فیلم فجر فعلا بنای بر برگزاری دارد. قطعا یکی از پیش فرض های برگزاری هر جشنواره حضور تعداد لازم تولید فیلم در جشنواره است. پیش بینی این است، فیلم به اندازه کافی برای برگزاری جشنواره وجود خواهد داشت. اما برای سایر ملاحظات، همچون حضور مردم و نمایش فیلم ها باید بعدا برنامه ریزی شود ولی اگر تعداد کافی تولید نداشته باشیم باید برای برگزاری آن تجدید نظر شود.

(درباره کارگردان اول ها): قرار است که نوبت های رسیدگی به پرونده فیلم اولی ها هم منتشر می شود. یکی از وجوه شفافیت، منضبط شدن دستگاه است. در جلسات آتی بررسی پرونده های کارگردانی و تهیه کنندگی این موضوع در نظر گرفته می شود تا چهره های وزین تری داشته باشیم. اگر قرار است پرونده و سوابق فردی که متقاضی است دوباره بررسی شود پیغام داده ام و از همین تریبون هم اعلام می کنم که تقاضاها دوباره بررسی شود. توجه به فیلمسازان جوان در دستور کار سازمان سینمایی است چون خلاقیت بیشتری هم دارند. جوان ها در دوره اخیر جشنواره فیلم فجر عمده جوایز را کسب کردند. در بخش های فنی هم حضور جوان ها پر رنگ بود و مردم استقبال خوبی از فیلم های جوانان داشتند

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط