شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبار?رضا میرکریمی داور جشنواره بوسان شد

?رضا میرکریمی داور جشنواره بوسان شد

اخبار هنری: رضا میرکریمی کارگردان ایرانی و دبیر سابق جشنواره جهانی فجر یکی از اعضای هیات داوران جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی شد.

بیست و ششمین جشنواره فیلم بوسان فهرست اعضای سه هیات داوری خود را اعلام کرد که رضا میرکریمی یکی از اعضای هیات داوری جایزه کیم جی سئوک است.

این جایزه پس از درگذشت کیم جی سئوک از بنیانگذاران جشنواره فیلم بوسان و در سال ٢٠١٧ شکل گرفته و هر ساله از میان کارگردان های جوان آسیایی حاضر در جشنواره، دو فیلم انتخاب شده و به هر یک مبلغ ده هزار دلار جایزه نقدی داده می شود.

پرفسور گولنارا آبیکیوا استاد دانشگاه، مدیر جشنواره پیشین، منتقد و نویسنده و عضو هیات مرکزی نتپک از قزاقستان و کیم هائری منتقد از کره جنوبی به همراه رضا میرکریمی اعضای داوری این جایزه را تشکیل می دهند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط