یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخباربیست و چهارمین جشنواره بین‌اللمللی فیلم «نیوپورت بیچ» آمریکا

بیست و چهارمین جشنواره بین‌اللمللی فیلم «نیوپورت بیچ» آمریکا

اخبار هنری :

به گزارش اخبار هنری ،به نقل از ورایتی، بیست و چهارمین جشنواره بین‌اللمللی فیلم «نیوپورت بیچ» آمریکا از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اکتبر (۲۰ تا ۲۷ مهر) برگزار می‌شود و در مجموع میزبان نمایش ۹۱ فیلم از ۱۹ کشور جهان شامل ۱۴ نمایش اول جهانی خواهد بود.
علاوه بر فیلم سینمایی «بی‌رویا»، این جشنواره فیلم‌هایی چون «می دسامبر» با بازی «ناتالی پورتمن» و «جولین مور»، «نیاد» با حضور «آنت بنینگ» و «جودی فاستر» و «راستین» با نقش‌آفرینی«کولمن دومینگو»، «ناخن‌های انگشت» با بازی «ریز احمد» و «جسی باکلی» را نیز به نمایش خواهد گذاشت.
«بی رویا» داستان زوج جوانی به نام رؤیا و بابک است که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت، رویا در خیابان با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود. حضور دختر در زندگی آنها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رؤیا دچار دگرگونی می‌شود. معمای هویت رؤیا با حضور بیشتر دختر در بطن زندگی او و بابک، کامل و کامل‌تر می‌شود.
این فیلم برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۳ سیمرغ بلورین شده بود که طناز طباطبایی، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره، برای بازی در این فیلم شد.
«بی‌رویا» نخستین ساخته بلند آرین وزیردفتری و به تهیه‌کنندگی هومن سیدی و سعید سعیدی ساخته شده و سال قبل در بخش «افق‌های اکسترا جشنواره فیلم ونیز» نمایش داده شد.
طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی کرم رودی، فرانک کلانتر و رضا داوودنژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
حمید تورانپور
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط