یکشنبه, می 5, 2024
خانهاخبارتارانتینو: یک پنی از درآمدم را هم به مادرم نمی‌دهم!

تارانتینو: یک پنی از درآمدم را هم به مادرم نمی‌دهم!

اخبار هنری:

کوئنتین تارانتینو گفته که حتی یک پنی از درآمدش از آثارش در هالیوود را به مادرش نداده و نخواهد داد. دلیلش: «حرف تندی که مادرش در کودکی به او گفته است.»

بنا به ارزیابی‌های سایت‌های اقتصادی تارانتینوی 58 ساله باید ثروت خالصی در حدود 120 میلیون دلار داشته باشد. اما به گفته تارانتینو او در دوران مدرسه همیشه می‌خواسته نویسنده شود، نمرات بسیار پایینی می‌گرفته که همیشه باعث می‌شده با مادرش سر آن دعوا داشته باشند. اما یک بار بعد از کارنامه‌ای فاجعه بار دعوا بالا گرفته است: «ما همیشه اوقات سختی درباره این مسئله داشتیم. و بعد در میان داد و فریادش گفت : و راستی، آن “شغل نوشتن” کوچکی که می‌خواهی دنبالش کنی؟ آن کثافت لعنتی دیگر همینجا تمام می‌شود. و موقع گفتن “شغل نوشتن” انگشت اشاره و وسطش را به کنایه در هوا گرفت»

تارانتینو در ادامه می‌گوید که مادرش نگفته که او نباید به کلاس نویسندگی برود بلکه گفته که باید کار دیگری را دنبال کند. حرفی که حسابی به تارانتینو برخورده:«وقتی او این حرف را به کنایه زد. من در سرم گفتم: باشه خانوم! وقتی که من یک نویسنده موفق شدم تو یک پنی هم از موفقیت من را نخواهی دید. آن پول هرگز خرج خانه یا تعطیلات برای تو نخواهد شد. هیچ وقت برایت کادیلاک الویسی نخواهم خرید، چون این حرف را زدی!»

از قرار معلوم تارانتینو سر حرفش هم مانده است و به جز یک مشکل جریمه با سازمان مالیات آمریکا خانه یا ماشینی برای مادرش نخریده است: «کلمات شما در هنگام حرف زدن با کودکانتان، نتایج بسیار مهمی دارند. باید یادتان باشد که لحن کنایه‌آمیزتان مخصوصا در چیزهایی که برای آن‌ها باارزش و با معناست می‌تواند عواقب بسیاری داشته باشد.»

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط