شنبه, می 4, 2024
خانهاخبارساخت یک پروژه لایو اکشن براساس بازی Cyberpunk 2077

ساخت یک پروژه لایو اکشن براساس بازی Cyberpunk 2077

اخبار هنری :

ساخت یک پروژه لایو اکشن براساس بازی Cyberpunk 2077

سی دی پراجکت رد از همکاری با استودیو Anonymous Content برای ساخت یک پروژه لایو اکشن براساس دنیای بازی Cyberpunk 2077 خبر داده است.

اقتباس جدیدی براساس دنیای بازی Cyberpunk 2077 در دست ساخت است. سی دی پراجکت رد روز گذشته اعلام کرد که یک پروژه لایو اکشن براساس بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در دست ساخت است و استودیو فیلمسازی Anonymous Content در ساخت این پروژه لایو اکشن به CDPR همکاری خواهد کرد. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این پروژه لایو اکشن در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

همچنین اعلام نشده است که پروژه لایو اکشن بازی Cyberpunk 2077 قرار است یک سریال باشد یا یک فیلم سینمایی، اما در حال حاضر تایید شده است که داستان آن قرار نیست ارتباطی با انیمه Cyberpunk: Edgerunners داشته باشد. پیش از این انیمه سایبرپانک: اج‌رانرز به موفقیت بزرگی برای سی‌دی پراجکت و نتفلیکس تبدیل شد و توانست ضمن تحسین منتقدان و بینندگان، باعث افزایش و رشد فروش بازی Cyberpunk 2077 شود.

البته سی‌دی پراجکت قبلا از ادامه همکاری با Studio Trigger، سازنده انیمه Cyberpunk: Edgerunners خبر داده بود، اما اطلاعاتی از این پروژه منتشر نشده است. این استودیو همچنان به‌دنبال گسترش فعالیت‌های خود در صنعت سینما و تلویزیون است. استودیو Anonymous Content پیش از این سابقه ساخت فیلم‌های مثل فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind، فیلم Babel، فیلم Spotlight، فیلم The Revenant و فیلم Stillwater را داشته است.

در دنیای تلویزیون نیز این استودیو سابقه تولید سریال True Detective، سریال Schitt’s Creek، سریال Mr. Robot، سریال The OA، سریال 13Reasons Why، سریال Maniac و سریال Defending Jacob را در کارنامه خود داشته است. سی‌دی پراجکت اخیرا تایید کرده که بازی Cyberpunk 2077 تا به امروز بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروش کرده است. همچنین بسته‌الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در هفته اول عرضه به فروش ۳ میلیون نسخه‌ای دست یافته است.

حمید تورانپور

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط