یکشنبه, می 5, 2024
خانهاخبارقرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری برای ادامه ساخت سریال South Park

قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری برای ادامه ساخت سریال South Park

اخبار هنری:

خالقان سریال South Park قراردادی ۹۰۰ میلیون دلاری امضاء کرده‌اند تا ۶ فصل و ۱۴ فیلم از این مجموعه تولید کنند.

تری پارکر و مت استون، خالقان سریال انیمیشنی South Park (سوث پارک) به‌تازگی قراردادی ۹۰۰ میلیون دلاری با شرکت ViacomCBS (ویاکام سی‌بی‌اس) امضاء کرده‌اند. براساس این قرارداد هنگفت، ۶ فصل جدید از سریال پارک جنوبی برای پخش از Comedy Central (کمدی سنترال) ساخته خواهد شد. این قرارداد البته شامل حق پخش فصول پیشین سریال South Park نمی‌شود، چراکه حقوق پخش این سریال در سال ۲۰۱۹ برای پخش از HBO Max (اچ‌بی‌اُو مکس) به Warner Media (وارنر مدیا) فروخته شد. محتمل است که ویاکام برای به‌دست آوردن حق پخش فصل‌های پیشین سریال ساوت پارک تلاش کند.

قرارداد جدید و بزرگ خالقان South Park شامل پروژه‌هایی سینمایی نیز می‌شود، طبق این قرارداد که تا سال ۲۰۲۷ زمان دارد، پارکر و استون ۱۴ فیلم سینمایی برای این مجموعه خواهند ساخت و تمام این فیلم‌ها مستقیما از سرویس پارامونت پلاس پخش خواهند شد. این فیلم‌ها با محوریت شخصیت‌های اصلی سریال ساخته نمی‌شوند بلکه به سراغ دیگر شخصیت‌های جهان سوث پارک می‌روند و همچنین گاهی اوقات شخصیت‌هایی تازه را معرفی می‌کنند. همچنین یک فیلم سینمایی از مجموعه پارک جنوبی در سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

شخصیت های سریال South Park روی کاناپه نشسته اند

پروژه‌های یاد شده تنها آثار جدید خالقان سوث پارک نیستند، ایشان با شرکت Park Country خود مشغول ساخت یک بازی ویدیویی از این مجموعه هستند. در سال‌های اخیر دو بازی نقش آفرینی از South Park توسط یوبیسافت عرضه شده است اما فعلا مشخص نیست که آیا بازی جدید به دو بازی پیشین مربوط است یا خیر.

تری پارکر و مت استون، خالقان سریال انیمیشنی South Park، پروژه‌هایی نامرتبط به ساوث پارک نیز دارند. از این پروژه‌ها می‌توان به یک نمایش تئاتر جدید اشاره کرد، ایشان همچنین پیش از این نمایشی به نام Book of Mormon را روی صحنه برده‌اند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط