شنبه, می 4, 2024
خانهمعرفی فیلممعرفی فیلم: اشباح جنگ (Ghosts of War)

معرفی فیلم: اشباح جنگ (Ghosts of War)

اخبار هنری:

کارگردان: اریک برس
فیلم‌نامه: اریک برس
بازیگران: برنتون توایتز، تئو روسی، اسکایلر آستین

جنگ‌ جهانی دوم آن‌قدر سوژه خوبی برای دنیای سینما است که فیلمسازها تنها به روایت اتفاقات واقعی آن بسنده نکرده‌اند و کلی فیلم ترسناک و علمی‌تخیلی هم هست که داستان خود را به این مقطع تاریخی از قرن بیستم برده‌اند. اشباح جنگ یکی از آخرین آثاری است که دست به چنین کاری زده است.

فیلم داستان گروهی از سربازان آمریکایی است که در طول جنگ جهانی دوم وظیفه محافظت از یک قلعه‌ی فرانسوی را برعهده می‌گیرند که پیشتر تحت اشغال نازی‌ها بوده‌اند. آن‌ها کم‌کم متوجه می‌شوند که با یک قلعه‌ی معمولی طرف نیستند و اتفاقات غیرعادی زیادی در این محیط رخ می‌دهد.

اریک برس پیشتر کارگردان «مقصد نهایی ۲» و «اثر پروانه‌‌ای» بوده است و به نظر می‌آید کلا به این نوع فیلم‌های ماوراءالطبیعی علاقه دارد. فیلم‌نامه‌ی اشباح جنگ را هم خودش نوشته است.

متأسفانه تلاش زیاد فیلم برای ادغام دو گونه ترس ماوراءالطبیعه و درام جنگی چندان موفق عمل نکرده است. نتیجه کار محصولی شده است که نه یک فیلم جنگی پرقدرت است و نه یک اثر ترسناک میخکوب کننده. به‌ هر حال این فرمول اگر جواب می‌داد، قبلا کارگردن‌های مهم‌تری به سراغش رفته بودند!‌ ولی باز هم اگر از هوداران فیلم‌های ترسناک هستید، اشباح جنگ می‌تواند طعم تازه‌ای برای سلیقه شما باشد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط