جمعه, می 3, 2024
خانهمعرفی فیلممعرفی فیلم: To All the Boys: Always and Forever

معرفی فیلم: To All the Boys: Always and Forever

اخبار هنری:

با معرفی فیلم تقدیم به همه پسرها: همیشه و تا ابد، همراه ما باشید.

کارگردان: مایکل فیموگناری | نویسنده: کیتی لاوجوی

بازیگران: لانا کاندر، نوآ سنتنیو و جنل پریش

تاریخ اکران: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹ خورشیدی) (اکران شده/نسخه Web-Dl در دسترس قرار دارد)

To All the Boys: Always and Forever در IMDB

اگر کوچک‌ترین نظر مثبتی راجع به فیلم To All the Boys I’ve Loved Before و فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You ندارید، همین حالا مطالعه‌ی متن مربوط‌به این فیلم را رها کنید؛ همین‌طور اگر از کلیشه‌ها و لحظات بسیار آشنای فیلم‌های عاشقانه نوجوانانه هالیوود متنفر هستید. هرچند اگر به‌صورت کلی با این فیلم‌ها مشکل داشته باشید، هرگز نباید سراغ درصد بسیار بسیار زیادی از فیلم های رمانتیک آمریکایی در چند سال اخیر بروید. چون احتمالا هرگز آن‌ها را در گروه برترین فیلم های عاشقانه سال قرار نمی‌دهید. در عین حال اگر به مجموعه فیلم To All the Boys علاقه‌ی فراوان دارید، قطعا قسمت سوم را تماشا کرده‌اید.

برخلاف فیلم دوم که غالبا با واکنش‌های منفی روبه‌رو شد و حتی بسیاری از طرفدارهای فیلم اصلی آن را قدم‌برداشته در جهت نادرست می‌دانستند، آخرین فیلم To All the Boys موفق به پاسخ دادن به خواسته‌های طرفدارهای پروپاقرص مجموعه می‌شود؛ چه وقتی ارجاعاتی فروشده در چشم اما جالب به فرهنگ عامه دارد و چه هنگامی که با جزئیات درست نشان می‌دهد که به فیلم اول توجه داشته است.

قصه راجع به دختری است که در آستانه‌ی ورود به دانشگاه یکسان با پسر مورد علاقه‌ی خود ناگهان از سوی آن مرکز آموزشی رد می‌شود. در نتیجه دو شخصیت اصلی می‌فهمند که آینده‌ی آن‌ها به چالش کشیده خواهد شد و تصوراتی که راجع به زندگی در مکان‌های نزدیک به یکدیگر داشتند، دیگر خیالات واهی هستند. داستان اصلی فیلم آخر هم این است که نشان بدهد آیا پیتر و لارا که حالا نوآ سنتنیو و لانا کاندر پخته‌تر از قبل آن‌ها را بازی می‌کنند، می‌توانند این چالش را نیز پشت سر بگذارند؟

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط