یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخبار«هجوم» شهرام مکری قاچاق شد

«هجوم» شهرام مکری قاچاق شد

اخبار هنری : فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری که در گروه هنر و تجربه اکران شده بود، اکنون سر از سایت‌‌های اینترنتی و فضای مجازی درآورده است.
محمد اطبایی پخش‌کننده خارجی فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری در گفتگو با صبا درباره توزیع این فیلم در رسانه‌های اجتماعی گفت: متأسفانه لینک‌های دانلود این فیلم به صورت غیرقانونی در فضای مجازی قرار گرفته است.
حقوق معنوی فیلم در اختیار کارگردان است ولی حقوق مادی آن در اختیار شرکت تهیه فیلم و تهیه‌کننده آن است که ما نه در خارج از کشور و نه در داخل کشور اقدامی برای توزیع فیلم در فضای مجازی انجام نداده‌ایم و این لینک‌های دانلود، غیرقانونی هستند.
شرکت ایران نوین که این فیلم را تهیه کرده در حال حاضر در جریان قرار گرفته است و امیدوارم به سرعت بتوانند اقدامات قانونی را علیه کانال‌های تلگرامی و سایت‌های دانلود فیلم که این اثر را عرضه کرده اند، انجام دهد.
در این شرایط که وضعیت سینماها به صورت نامناسبی است که امکان کسب درآمد نیست لااقل دوستان در این بخش به ما کمک کند و از نشر این فیلم در کانال‌های تلگرامی و در کل رسانه‌های اجتماعی پرهیز کنند.
سالی که به انتهای آن نزدیک می‌‌شویم، سال بازگشت قاچاق به سینمای ایران بود. فیلم‌‌هایی مانند «رحمان 1400»، «متری شیش و نیم»، «رستاخیز»، «خانه‌‌ی پدری»، «قصر شیرین»، «شبی که ماه کامل شد» و غیره از جمله فیلم‌‌هایی بودند که در سال 1398 و پیش از عرضه در شبکه‌‌ی نمایش خانگی به صورت قاچاق وارد اینترنت و فضای مجازی شدند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط