جمعه, می 3, 2024
خانهاخبارسینمای هندهنرپیشگان بالیوودی که اقدام به یاری مردم کشورشان در بحران کرونا کردند

هنرپیشگان بالیوودی که اقدام به یاری مردم کشورشان در بحران کرونا کردند

اخبار هنری : در سينماي باليوود چندين تن از ستاره های باليوودی به كمك مالی مردم و كادر درمانی پرداختند و ابتدا اين را از رسانه ها مخفی كردند! اما به دليل فشار رسانه اي كمك هايشان اعلام شد!

شاهرخ خان : پادشاه باليوود مانند هميشه در اين بحران هم به ياری مردم امد اما قبل از اينكه آماری از كمك های او منتشر شود او با موج انتقاد طرفداران و مردم مواجه شد آنها معتقد بودند شاهرخ خان بايد در اين شرايط كمك مي کرد اما طولي نكشيد كه کمپانی رد چيليز كمك های گسترده و مبالغ نجومی شاهرخ خان را منتشر كرد!
شاهرخ خان قبل از فشار رسانه ومردم حدود ٦٠ كرور به دولت هند براي مقابله با اين ويروس كمك كرده است !
همچنين كمك های او ادامه دارد

سلمان خان : سلطان باليوود ابتدا مبلغی از كمك های مالی اش به دولت برای مقابله با ويروس اعلام نكرد اما پس از مدتی مشخص شد سلمان خان تا اخر قرنطينه حدود 40 كرور به دولت هند كمك ميكند و ماهيانه حدود 15 كرور اهدا ميكند!

عامرخان : اين ابر ستاره باليوودی مبلغ اهدایی خود را براي كمك در اين بحران اعلام نكرده است و مخفی نگاشته است!

در سينماي باليوود چندين تن از ستاره هاي باليوودي به كمك مالي مردم و كادر درماني پرداختند و ابتدا اين را از رسانه ها مخفي كردند! اما به دليل فشار رسانه اي كمك هايشان اعلام شد!

#شاهرخ_خان: پادشاه باليوود مانند هميشه در اين بحران هم به ياري مردم امد اما قبل از اينكه اماري از كمك هاي او منتشر شود او با موج انتقاد طرفداران و مردم مواجه شد آنها معتقد بودند شاهرخ خان بايد در اين شرايط كمك ميكرد اما طولي نكشيد كه كمپاني رد چيليز كمك هاي گسترده و مبالغ نجومي شاهرخ خان را منتشر كرد!
شاهرخ خان قبل از فشار رسانه ومردم حدود٦٠كرور به دولت هند براي مقابله با اين ويروس كمك كرده است !
همچنين كمك هاي او ادامه دارد

#سلمان_خان: سلطان باليوود ابتدا مبلغي از كمك هاي مالي اش به دولت براي مقابله با ويروس اعلام نكرد اما پس از مدتي مشخص شد سلمان خان تا اخر قرنطينه حدود 40 كرور به دولت هند كمك ميكند و ماهيانه حدود 15 كرور اهدا ميكند!

#عامر_خان: اين ابر ستاره باليوودي مبلغ اهدايي خود را براي كمك در اين بحران اعلام نكرده است و مخفي نگاشته است!

پريانكاچوپرا : ستاره بين المللی باليوود كه اين روزها در امريكا در قرنطينه است اما كمك هايش به مردم هند ميرسد!
پريانكاچوپرا به خاطر كمك هایی كه به مردم لس انجلس كرده بود از طرف مردم هند مورد انتقاد قرار گرفت! مردم در كامنت ها و شبكه هاي اجتماعي اورا سرزنش كردند اما خاله پريانكا اخيرا اعلام كرد هفته پيش از اعتراضات پريانكا براي او پول فرستاده تا مواد غذايي مردم جمشيد پور را تهيه كند همچنين او به كادر درمانی هند و زنانی كه مشغول به كار در كادر درمان هستند كمك مالي كرده است! او مبالغی به سازمان يونيسف و گلوبال سيتيزن امريكا و هند ارسال كرده كه در رسانه ها مبلغ آن گفته نشده است!

جان ابراهيم : او مانند خيلی از ستارگان كمك مالی كرده است اما مبلغی در رسانه ها منتشر نشده است گويا او نخواسته تا مبالغ ارسالي اش و كمك هايش فاش
نکرد.

شهره سلمانی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط