شنبه, می 4, 2024
خانهاخبارپیام جنجالی رئیس سازمان سینمایی: حمایت از سینماها فقط در یک صورت

پیام جنجالی رئیس سازمان سینمایی: حمایت از سینماها فقط در یک صورت

اخبار هنری : حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی در پیامی کوتاه در توییتر، اخراج نکردن نیروهای مراکز خدمات سینمایی را شرط حمایت از این مراکز اعلام کرد.
به گزارش اخبار هنری، انتظامی در توییتر نوشت:
«استفاده سینماها و سایر مراکز خدمات سینمایی از حمایت‌‌ها، تسهیلات و منابع سازمان سینمایی (اعم از مستمر و مصوبات ویژه کرونا) منوط به آن است که همکاران خود را اخراج نکنند».
در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اخراج کارکنان برخی سینماها در فضای مجازی منتشر شده بود.
پیام انتظامی موجی از انتقادها را در فضای مجازی به راه انداخت. منتقدان انتظامی، اساس این پیام را زیر سؤال برده‌‌اند و به رئیس سازمان سینمایی اعلام کرده‌‌اند که به دلیل حمایت بسیار ناچیز سازمان، آن‌‌ها مجبور به تعدیل نیرو می‌‌شوند. حال این تعدیل نیرو وقتی باعث عدم حمایت سازمان خواهد شد، عملا سازمان سینمایی با درست کردن یک هزارتو از کمک به سینماداران طفره می‌‌رود.
گفتنی است رئیس سازمان سینمایی، در اسفندماه 98، کارگروه بررسی آسیب‌‌های کرونا در سینما را تشکیل داد که این کارگروه مصوب کرد به ازای هر سالن سینمایی، مبلغ 10 میلیون تومان وام قرض‌‌الحسنه پرداخت خواهد شد. این مبلغ سر و صدای زیادی را میان سینماداران ایجاد کرد و آن‌‌ها توقع حمایت بیش‌‌تری را از سازمان سینمایی داشتند. برخی از سینماداران این حمایت سازمان را توهینی به صنف سینماداران دانستند و حالا رئیس سازمان با این پیام کوتاه در توییتر، آتش زیر خاکستر را دوباره شعله‌‌ور کرده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط