پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهاخبارگزارش باکس افیس هفتگی . ۲۹ فوریه-۱ مارچ .

گزارش باکس افیس هفتگی . ۲۹ فوریه-۱ مارچ .

اخبار هنری :

در باکس افیس این هفته فیلم درجه R و ترسناک اینویسبل من صدر نشین باکس افیس داخلی شد ، فیلم خوش نقدی که تنها با ۷ میلیون ساخته شده بود افتتاحیه ی داخلی ۲۹ میلیونی و افتتاحیه ی جهانی ۴۹ میلیونی را تجربه کند و بسیار موفق عمل کرد . فیلم یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه های ترسناک تاریخ را نداشت ، اما بهرحال افتتاحیه ای بسیار موفق محسوب می‌شود .

سونیک د هجهاگ همچنان قدرتمند میتازه و فروش داخلی و جهانیش رو به ترتیب به ۱۲۸ میلیون و ۲۶۵ میلیون دلار رسانده . این فیلم بزودی از مرز ۳۰۰ میلیون دلار ( با توجه به اینکه در چین هم اکران نشده) خواهد گذشت .

فیلم بردز او پری در طول ۷ روز گذشته فقط ۱۳ میلیون کسب کرد و از فروش ۱۷۳ میلیونییکشنبه ی قبل به ۱۸۸ میلیون رسید . این فیلم ممکن است حتی به مرز ۲۰۰ میلیون نرسد ، و در بهترین حالت ممکن هم کارش را با کمتر از ۲۱۰ میلیون تمام می‌کند .این فیلم که تا قبل اکران یک درجه R ابرقهرمانی نسبتا قوی به چشم میخورد ، الان حتی نمیتوان آن را “بلاک باستر” خطاب کرد .

فیلم ۱۹۱۷ فروش جهانی اش را از مرز ۳۵۰ میلیون عبور داده و به یکی از پرفروش ترین فیلم های جنگ جهانی تبدیل شده . این فیلم که تا قبل اکران مانند یک درام جنگی ساده به چشم میخورد ، اکنون یک بلاک باستر (هرچند کوچک) محسوب می‌شود .

کال او د وایلد فروش داخلی و جهانی اس را به ترتیب به ۴۵ میلیون و ۸۰ میلیون رسانده ، اگر بخاطر بودجه ی قابل توجه و بالای ۹۰ میلیونی فیلم نبود ، این فیلم میتوانست همین الان بک موفقیت باشد ، اما نیست .

هفته ی آینده نیز انیمیشن انوارد ، اثر جدید کمپانی پیکسار اکران خواهد شد .

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط