جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارآخرین اخبار از جزئیات و زمان پخش سریال «پایتخت ۶»

آخرین اخبار از جزئیات و زمان پخش سریال «پایتخت ۶»

اخبار هنری : غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درباره آخرین وضعیت تصویربرداری فصل ششم سریال «پایتخت» گفت: لوکیشن کارهمچنان «شیرگاه» مازندران است وآماده سازی پروژه هم طبق زمان‌بندی ما تا نوروز ۹۹ به اتمام می‌رسد.

وی افزود: چون روز اول فروردین ۹۹ مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، سریال نوروزی «پایتخت» از شب دوم نوروز و به مدت ۱۵ شب پخش می‌شود. هم اکنون تمامی‌ بازیگران درگیر این سریال هستند و بازی هیچ یک به پایان نرسیده است.

الماسی در خصوص تغییرات فیلمنامه در این فصل «پایتخت» گفت: طبیعتاً هر سریال مجموعه داستان‌هایی دارد که اگر درست اجرا شوند، مخاطب با اثر همراه می‌شود. تنها شخصیتی که فعلاً در این پروژه حذف شده «بابا پنجعلی» است که باز حضور معنوی او در قصه سریال حس می‌شود و فقط حضور فیزیکی ندارد.

وی پیرامون نبود مرحوم خشایار الوند و احتمال آسیب به بدنه کلی فیلمنامه بیان کرد: قطعاً نبود هرکدام از دوستان که باعث بالارفتن کیفیت کار می‌شدند، احساس می‌شود، اما گروه «پایتخت» همدل و همزبان پیش می‌روند تا این کاستی‌ها را پر کنند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط