جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباربیانیه‌‌ی کانون کارگردانان سینمای ایران در حمایت از مسعود کیمیایی

بیانیه‌‌ی کانون کارگردانان سینمای ایران در حمایت از مسعود کیمیایی

اخبار هنری : کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه‌‌ای اهانت به مسعود کیمیایی را محکوم و از این کارگردان پیشکسوت حمایت کرد. متن بیانیه‌‌ی کانون کارگردانان سینمای ایران به شرح زیر است:
«شورای مرکزی کانون کارگردانان هرگونه بی‌‌احترامی، اتهام و اظهارات ناشایست نسبت به تنها یک ابراز عقیده و نظر شخصی آن‌‌ هم از سوی «مسعود کیمیایی» فیلم‌‌ساز برجسته موج نوی سینمای ایران را شدیدا محکوم می‌‌کند.

بسیار متأسفیم که در تریبون رسمی جشنواره فیلم فجر فرصت این بی‌‌حرمتی‌‌ها داده می‌‌شود و جشنواره این‌‌چنین جولانگاه تخریب هنرمندان شده است».
گفتنی است در نشست خبری فیلم «شین»، شهاب حسینی به تندی از مسعود کیمیایی انتقاد و از ضعف فیلم‌‌های وی ابزار تأسف کرده بود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط