پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهاخبارجایگزینی فیلم «پسرکشی» به جای فیلم «خورشید» در جدول جشنواره فجر

جایگزینی فیلم «پسرکشی» به جای فیلم «خورشید» در جدول جشنواره فجر

اخبار هنری : دبیر خانه جشنواره فیلم فجر درباره حضور فیلم پسرکشی در جشنواره اعلام کرد: نظر به اینکه فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و تهیه کنندگی آقایان بنان و مجیدی به دلیل طولانی شدن مراحل فنی فیلم، تا زمان مقرر آماده نمایش نشد، با توجه به مقررات اعلامی، فیلم سینمایی «پسرکشی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی وارد بخش مسابقه جشنواره می‌شود و از تاریخ 14 بهمن ماه جایگزین فیلم «خورشید» در جدول نمایش می‌شود.
گفتنی است بعد از قطعی شدن نرسیدن فیلم «خورشید» مجید مجیدی به اکران‌‌های امروز دوشنبه 14 بهمن در سینماهای استقلال، زندگی، موزه‌‌ی سینما و غیره، زمزمه‌‌هایی به گوش می‌‌رسید که یکی از فیلم‌‌های رزرو جشنواره، جایگزین این فیلم خواهند شد. شنیده شده بود به دنبال این اتفاق، دبیرخانه‌‌ی جشنواره هم به فیلم‌‌های رزرو اطلاع داد که نسخه‌‌ای از فیلمشان را به دبیرخانه ارسال کنند. در شنیده‌‌های محافل سینمایی از احتمال اکران «عنکبوت» ابراهیم ایرج‌‌زاد جای «خورشید» خبر آمده بود که دبیرخانه با انتخاب «پسرکشی» به عنوان رزرو اول جشنواره، عملا انتخاب شدن فیلم «عنکبوت» برای جشنواره‌‌ی امسال را رد کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط