جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباردلیل بازی آل پاچینو در فیلم های سطح پایین از زبان خودش...

دلیل بازی آل پاچینو در فیلم های سطح پایین از زبان خودش !

اخبار هنری : “ال پاچینو” که در سالهای اخیر و تا پیش از فیلم “مرد ایرلندی”، عمدتا در فیلمهایی سطح پایین بازی کرده است، طی مصاحبه‌ای دلیل آنرا اینگونه عنوان کرد:

«میدانید دلیل این کارم چیست؟! البته ممکن است این یک عادت بد باشد. با این حال فکر میکنم من کمی در این مسیر دچار انحراف شدم! اما هدف من از این کار آن است که میخواهم در تولید فیلم‌هایی مشارکت کنم که در واقع خیلی خوب نیستند ولی سعی میکنم آنها را بهتر کنم. این مسئله مدتهاست بدل به چالشی برای من شده است. البته فکر نمیکنم خیلی هم بد باشد، اما مثل این است که بعضی اوقات به شما پول میدهند تا کاری را انجام دهید که مناسب نیست ولی به هر حال آنرا می‌پذیرید. با این حال پیش خودتان فکر میکنید که این چیز به یک نتیجه خوب خواهد رسید، اما بعد وقتی دایره کامل شد و آن را دیدید، با خود میگویید اوه، نه. من میخواهم کیفیت این کار را بهتر کنم. همین میشود که منِ بازیگر زمان زیادی را برای یک فیلم می‌گذارم و همه این کارها را هم انجام میدهم و پیش خودم میگویم اگر بتوانم طوری عمل کنم که از این پروژه یک فیلم متوسط هم دربیاید این موضوع هیجان زده‌ام میکند!».

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط