جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارفرهان اختر تهیه کنندگی فیلم زندگینامه ریاضیدان مشهور جهان واشیشتا نارایان سینگ...

فرهان اختر تهیه کنندگی فیلم زندگینامه ریاضیدان مشهور جهان واشیشتا نارایان سینگ را بر عهده خواهد داشت

اخبار هنری : فرهان اختر تهیه کنندگی فیلم زندگینامه ریاضیدان مشهور جهان مرحوم واشیشتا نارایان سینگ را بر عهده خواهد داشت… نیراج پاتاک که کارگردانی این فیلم را عهده دار است گفته که احتمالا آکشی کومار جزئی از این فیلم می باشد و تماشاگران قادر خواهند بود تصویری از زندگی واقعی واشیشتا را در این فیلم تجربه کنند ؛ پاتاک همچنین فاش کرد که از دو سال گذشته به منظور نوشتن زندگینامه ی این ریاضیدان به روستای باسانتپور در بیهار رفته بود تا وضعیت خانه این مرحوم را ببیند و آرزو می کرد که بهتر بود این فیلم در زمان زنده بودن واشیشتا ساخته می شد.
فیلمبرداری این فیلم از همین ماه در خانه اجدادی واشیشتا در باسانتپور و مکان های مختلفی مربوط به زندگی وی از جمله ناسا ، کالیفرنیا فیلمبرداری می شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط