جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارفیلم Parasite توسط انجمن منتقدان لس‌آنجلس به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب...

فیلم Parasite توسط انجمن منتقدان لس‌آنجلس به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد!

اخبار هنری : اگر اخبار فصل جوایز را دنبال کنید می‌دانید همه‌جا صحبت از The Irishman‌ «مرد ایرلندی»، Marriage Story «داستان ازدواج» یا Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» است. اما انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس در اقدامی متفاوت تصمیم گرفت Parasite «انگل» را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کند. جایزه بهترین بازیگر سال هم برخلاف دیگر انجمن‌ها که معمولا به بازیگران آمریکایی داده می‌شود، به آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) برای فیلم Pain and Glory «درد و شکوه» داده شد.

انیمیشن I Lost My Body «من بدنم را از دست دادم» محصول نتفلیکس با وجود رقبای بزرگی مثل Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» برنده جایزه بهترین انیمیشن شد. جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) برای بازی در فیلم Hustlers «شیادان» به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن انتخاب شد. اگرچه اسکار در انتخاب‌های خودش کمتر ریسک می‌کند، اما جالب است که انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس چنین انتخاب‌های جالبی داشته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط