شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبار«مارگو رابی» بازیگر «پرندگان شکاری» در مراسم افتتاحیه‌ی فیلم در لندن

«مارگو رابی» بازیگر «پرندگان شکاری» در مراسم افتتاحیه‌ی فیلم در لندن

اخبار هنری : مارگو رابی» بازیگر استرالیایی «پرندگان شکاری» چهارشنبه شب به همراه دیگر بازیگران در مراسم افتتاحیه‌ی جهانی فیلم در لندن حاضر شد. او در مصاحبه با خبرنگاران وعده داد که این فیلم اکشن با شخصیت‌های زن پرشمار می‌تواند آغازگر مجموعه‌ی جدیدی از عناوین ابرقهرمانی باشد. او در فیلم نقش «هارلی کوئین» را بازی می‌کند.

هارلی در «پرندگان شکاری» با «جوکر» قطع رابطه کرده و به همراه دیگر شخصیت‌های زن فیلم باید در مقابل شخصیت شرور «سیاه نقاب» با بازی «یوان مک‌گرگور» بایستد. رابی در مورد بازخوردهای فیلم می‌گوید: «به‌شدت به فیلم افتخار می‌کنم و به‌شدت مضطرب هستم. هرگز واکنش مخاطبان قابل پیش‌بینی نیست.»

«هوای-ترن بوی» منتقد «اسلش‌فیلم» در واکنش به دیدن فیلم نوشته است: ««پرندگان شکاری» پرسروصداست. فیلمی زیبا، عجیب‌وغریب و به شدت سرگرم‌کننده که وقتی به بازیگرانش به خصوص «مارگو رابی» مجنون مجال می‌دهد بهترین لحظاتش رقم می‌خورد. در میانه‌ی راه اندکی آرام می‌گیرد اما تماشایش کاملاً سرگرم می‌کند.»

«برندن دیویس» نویسنده‌ی «کامیک‌بوک» می‌گوید: ««پرندگان شکاری» پر از خشونت و لذت است. «پرندگان» به‌شدت سرگرم‌کننده و نسبت به هم متمایز‌ند. «یوان مک‌گرگور» به‌شدت شرور و اغلب مضحک است.»

«مالوری یو» تهیه‌کننده و تدوین‌گر می‌نویسد: ««پرندگان شکاری» به شکلی نشاط‌بخش خشمگینانه است. هارلی، هانترس، قناری، رنی، کس – به دلایل منطقی خشمگین‌اند، و غضب خود را به طرف مختلف بروز می‌دهند

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط