جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارمطرب رکورد فروش سینمای ایران را شکست

مطرب رکورد فروش سینمای ایران را شکست

اخبار هنری : با مجموع فروش امروز، فیلم «مطرب» توانست رکورد فروش فیلم «هزارپا» را بشکند و عنوان پرفروش‌‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.
«مطرب» در میانه‌‌ی هفته‌‌ی پانزدهم اکران خود توانست به فروش بیش از 38 میلیارد و پنجاه میلیون تومان برسد و بدین ترتیب رکورد پرفروش‌‌ترین فیلم سینمای ایران که در اختیار فیلم «هزارپا» با رقم 38 میلیارد و چهل و هشت میلیون تومان بود را از آنِ خود کند.
فیلم «مطرب» مصطفی کیایی درحالی به این رقم فروش در سینمای ایران می‌‌رسد که در چند ماه گذشته، به دلیل حوادث اجتماعی و برگزاری جشنواره‌‌ی فیلم فجر، کم‌‌تر کسی تصور می‌‌کرد که بتواند به آمار فروش «هزارپا» برسد. اما در آمار مخاطب فیلم «هزارپا» ابوالحسن داوودی فاصله‌‌ی معناداری با «مطرب» دارد. مخاطبان «هزارپا» نزدیک به 950 هزار نفر بیش از مخاطبان «مطرب» بوده‌‌اند. بنابراین بعید است که «مطرب» بتواند در مدت زمانی که از اکرانش باقی مانده به رقم مخاطب فیلم «هزارپا» برسد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط