شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارنحوه استفاده از آینه در سینمای اینگمار برگمان - یکی از خاص‌ترین...

نحوه استفاده از آینه در سینمای اینگمار برگمان – یکی از خاص‌ترین فیلمسازان سینما !

اخبار هنری : اینگمار برگمان یکی از خاص‌ترین فیلمسازان سینماست، از این لحاظ که علیرغم مشابه بودن تم بسیاری از فیلم‌های او، شاهد نوآوری و بدعت‌های فراوانی از این کارگردان نابغه بوده‌ایم.

برگمان به عنوان یک فیلمساز، تقریبا هرآنچه میخواست را تجربه کرد. از ساختن فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی، مستند و کوتاه گرفته تا حتی مینی‌سریال‌های تلویزیونی در کارنامه درخشان او به چشم می‌خورد. هر چند تمام آنها مورد پسند واقع نشد اما حتی آثار به زعم برخی ضعیف او، خلاقیت‌های کم نظیری داشت که برای هیچ سینما دوستی قابل کتمان نبود.

چه تمام کارهای هنری او را بپسندیم چه نپسندیم، اینگمار برگمان آنقدر آثار ماندگار خلق کرده است که نام او تا همیشه در تاریخ سینما جاودانه گردد.

در این ویدئو نحوه استفاده از آینه در سینمای برگمان به تصویر کشیده شده است. نکته جالب نوع استفاده متفاوت او از آینه در موقعیت‌های مختلف است. چه به لحاظ تکنیکی و چه به لحاظ محتوا قابهای برگمان در آینه مفاهیم خاص و گاه پیچیده خود را دارند.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط