جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارنشست خبری فیلم سینمایی «آبادان یازده 60»

نشست خبری فیلم سینمایی «آبادان یازده 60»

اخبار هنری: «مهرداد خوشبخت» کارگردان فیلم: قرار بود فیلم به واقعیت نزدیک باشد. در حد توان تلاش شد تا گریم بازیگران در فیلم دیده نشود. سراغ بازیگرانی رفتیم که خیلی قوی هستند تا کنار هم تیم ده نفره رادیو نفت آبادان را تشکیل دهند. کتاب «فرکانس یازده 60» نوشته آقای صابر یکی از منابع تحقیق این فیلم است.

ما به عنوان سازندگان این فیلم به اصحاب رسانه نیاز داریم. این فیلم درباره رسانه است هرچقدر به آن کمک کنید به جوان ها و بچه های جدید در این بازاری که همه چیز به زمان حال می گذرد کمک کرده اید. یکی از کارهایی که ما می توانستیم انجام دهیم در اختیار گذاشتن متریال برای معرفی است که با این فیلم آن را در اختیار شما گذاشتیم.

ما گذشته را رها کرده ایم و اگر به عقب بازگردیم موضوعات متعددی برای کار و ساخت فیلم وجود دارد. اینکه اوج به این نتیجه رسیده است که فیلم جنگی تنها انفجار در پشت سنگرها و خط مقدم نیست حاصل تغییر طرز فکرهاست. این فیلم برای اوج است اما صدای ویگن و شجریان در آن وجود دارد.

برخی منابع آرشیوی، تصویری و مستند استفاده شده در فیلم در شرایطی بسیار سخت پیدا شدند و کمتر دیده شده اند. از محله ذوالفقاری در آبادان چند پلان بیشتر نمانده بود و به سختی توانستیم به آن دسترسی پیدا کنیم.

ده نفری که در رادیو نفت آبادان در شرایط محاصره و حمله عراق در این رادیو کار می کردند ده نوع عقیده متفاوت دارند. در این جنگ قهرمان ها فقط افرادی نیستند که پشت خاکریزها شهید شده اند. آدم هایی در مشاغل مختلف به پیشبرد اهداف دفاع در کشور کمک کرده اند که همگی آنها قهرمانند و آدم های قصه «آبادان یازده 60» از همین جنس هستند. این فیلم نشان می دهد که چطور یک رادیو می تواند یک شهر را نشان دهد. این برای آنتن و فرستنده نیست برای آدم هایی است که در آن رادیو کار می کردند. بهمن (مدیر رادیو نفت آبادان) نماینده این مجموعه است تا ایستادگی آنها منجر به نجات یک شهر شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط