جمعه, آوریل 26, 2024
خانهنقد و یادداشتواکنش اولیه منتقدان به فیلم "Ford v Ferrari"

واکنش اولیه منتقدان به فیلم “Ford v Ferrari”

▪️دیوید ادلستاین | ولچر
۱۰۰ از ۱۰۰

این فیلم در اقدامی جذاب، یک ماجرای قدیمی را با ذوق و استعدادهای کاملا جدید و بسیار زیاد ترکیب کرده است.

▪️راجر مور | مووی نیشن
۱۰۰ از ۱۰۰

این فیلم به جرئت می‌تواند درکنار بزرگ‌ترین و همچنین سرگرم کننده‌ترین آثار مسابقه‌ای تاریخ که تا به امروز ساخته شده‌اند قرار بگیرد. هیچ شکی نیست که این اثر عملکرد فوق‌العاده عالی و بی‌نقصی دارد. فیلم فورد دربرابر فراری یکی از بهترین آثار سینمایی است که امسال اکران شده است.

▪️گرگوری الوود | پلی فهرست
۹۱ از ۱۰۰

فیلم فورد در برابر فراری از آن دسته آثار سرگرم کننده سینمایی است که شما را به درون خودش می‌کشد و تا زمانی‌که از خط پایان عبور نکند، شما را رها نمی‌کند.

▪️استفانی زاکرک | تایم
۹۰ از ۱۰۰

فیلم Ford v Ferrari کمی طولانی است. اینگونه به نظر می‌رسد که برخی صحنه‌هایی که در آن وجود دارد، غیرضروری است. اما بااین‌حال، این فیلم باز هم سبک دلنشین و انرژی خیلی زیادی برای منتقل کردن به مخاطب دارد. این فیلم سریع است اما اصلا خشمگین نیست.

▪️تای بر | بوستون گلوب
۸۸ از ۱۰۰

یک درام واقعی فوق‌العاده سرگرم کننده و لذت‌بخش که در آن چند تن از ماهرترین و باتجربه‌ترین بازیگران این دوران، حضور دارند و به طرز فوق‌العاده‌ای ایفای نقش کردند.

▪️کریستن پیج-کربی | واشینگتون پست
۷۵ از ۱۰۰

یک فیلم سرگرم کننده با داستانی جذاب، که بیشتر حول محور رانندگی وسواسی می‌چرخد تا یک رانندگی درست و واقعی.

▪️جو لیپست | کانسیکوئنس آو ساوند
۶۷ از ۱۰۰

فیلم Ford v Ferrari یک اثر کلاسیک هالیوودی بسیار خوب محسوب می‌شود که حول محور رابطه دوستانه و غلبه بر موانع بزرگ می‌چرخد. نحوه کارگردانی منگلد بی‌عیب و نقص است اما اصلا چشمگیر نیست.

▪️کریس تیلی | آی جی ان
۶۰ از ۱۰۰

فیلم فورد دربرابر فراری فیلم‌برداری خیلی خوب و بازیگران عالی‌ای دارد. اما داستان آن درگیر کننده و جذاب نیست. همین موارد باعث شده تا اثر سینمایی اخیر جیمز منگلد چیزی شبیه به یک شکست باشد.

? میانگین امتیاز منتقدین: 81

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط